"היא מטורפת עליו": גאבי ייאלץ לפרוש מכדורגל בגלל בחורה?

בתו של מלך ספרד
בתו של מלך ספרד | מסך, אינסטגרם

כוכב ברצלונה ונבחרת ספרד מהפנט גם מחוץ לכר הדשא, ומי ששמה עליו עין היא לא אחרת מאשר אחת הנשים החזקות במדינה: "היא תמצא כל דרך אפשרית כדי להיות איתו". לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

כוכבה הצעיר של נבחרת ספרד וברצלונה, גאבי, מהפנט את כולם על כר הדשא במונדיאל בקטאר, אך חייו האישיים ממשיכים לעניין לא פחות את קהל אוהדי ואוהדות הכדורגל. זוכרים שסיפרנו לכם על האוהדת היפייפיה שניסתה את מזלה על מנת לקבל קצת יותר מחתימה מהכדורגלן הצעיר ודחפה לו פתק עם מספר הטלפון שלה? אז כעת מסתבר שיש לאחד הקשרים הטובים בעולם מעריצה חדשה והפעם היא סופר מפורסמת.

הבנות בספרד "משתגעות" על הלוק של גאבי והוא נחשב ל"להיט", כך בדיוק חושבת ליאונור, בתו הבכורה של מלך ספרד פליפה. אכן כן, הנסיכה הצעירה מגאבי בשנה "מטורפת עליו", כך על פי כותרת שמככבת בתקשורת הספרדית בימים האחרונים. ליאונור "מאוהבת בקשר הצעיר", שגרם לה להחסיר פעימה כששלח לה לאחרונה חולצה חתומה על ידו. אביה, המלך פליפה השישי, הגיע לדוחא כדי לצפות במשחק הראשון של ספרד נגד קוסטה ריקה. בסיומו, הוא אמר לקשר שבתו 'אוהבת אותו' וגאבי הגיב בכך ששלח לה חולצה חתומה של ספרד עם המספר שלו.

בספרד מדווחים שהארונית בבית הספר שלה מלאה בתמונות של כוכב ברצלונה. לידיעתו של כוכב הכדורגל, הנסיכה ליאונור היא היורשת לכס המלכות, בהתחשב בעובדה שהיא הילדה הבכורה של המלך פליפה השישי והמלכה לטיציה. ולמרות זאת, אם במקרה גאבי והנסיכה אכן יתחברו ויתחתנו בעתיד, ייתכן שהקשר הספרדי יצטרך לפרוש מכדורגל. הכללים והמנהגים של משפחת המלוכה כרוכים בהרבה פעילויות וייתכן שגאבי לא ימצא זמן למשחקים.

מדיווחים בספרד עולה כי הוא כבר זכה לכינוי 'הנסיך' בשל מערכת היחסים הנרקמת – למרות שקשר כלשהו ביניהם עוד לא אושר והכל עדיין בגדר ספקולציות. "אם ליאונור רוצה אותו, היא תעשה זאת. היא תמצא כל דרך אפשרית כדי להיות איתו" אמרו המנחים בתוכנית הבוקר של 'טלפוניה'. ואם תמצא חן בעיניו, מערכת היחסים האפשרית של גאבי והנסיכה עלולה לעלות לו בקריירה בעתיד, והשאלה היא אם חולה כדורגל כמותו יהיה מוכן לדבר כזה. אם יצליח לשלב שני דברים גדולים, אהבה וכדורגל, אף אחד לא יהיה מאושר ממנו. הימור המדור: אין סיכוי שיוותר על כדורגל, לא בשביל נסיכה וגם לא בשביל מלכה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי