הסיבה להתפוצצות? אשתו של שחקן פורטוגל המליצה לשחקנים: "תאוננו"

רוי פטריסיו ואשתו
רוי פטריסיו ואשתו | מסך, אינסטגרם

הסקסולוגית, שכאמור נשואה לאחד השחקנים המוכרים, הבהירה כי מדובר בפעולה שמשחחרת מתח ויכולה להשפיע על הביצועים

(גודל טקסט)

עוד לפני הניצחון הגדול של פורטוגל 1:6 על שוויץ, שהעלה אותה לרבע גמר מונדיאל 2022 מול מרוקו (שבת ב-17:00), אשתו של השוער הוותיק רוי פטריסיו נתנה לשחקני הנבחרת עצה לא שגרתית שאמורה לעזור להם עם "הסיומת" שלהם. וורה פטריסיו היא סקסולוגית מוכרת מאוד שמעודדת את בעלה, כריסטיאנו רונאלדו ושאר הכוכבים הגדולים לאונן לפני משחקים.

הסניוריטה "האובססיבית למין" כפי שמכנים אותה בארצם, שמתהדרת בתואר בפסיכולוגיה ובתואר שני בסקסולוגיה, הגיעה לכותרות כבר ב-2018 לאחר שהורתה לשחקני הנבחרת כבר אז "לשפשף" כפי שטענה לפני המשחקים במונדיאל. אשת הכדורגלן מתעקשת שלתת לעצמך "יד מסייעת" נחשב לאחד ממשחררי המתח היעילים ביותר, ושלעשות את זה ממש לפני העלייה למגרש יכולה להשפיע מאוד על הביצועים.

"הכדורגלן לא צריך להתנזר מקיום יחסי מין לפני משחקים, אבל אנחנו גם יודעים שמבחינת שגרה הם לא תמיד נמצאים עם המשפחות. אנחנו לא יכולים לקשר בין ביצועי ספורט לבין קיום יחסי מין, ולכן אוננות היא אפקטיבית ומועילה", אמרה בעבר בראיון בטלוויזיה הפורטוגלית. וורה כתבה בספרה 'המדריך לאמנות הפיתוי' בשנת 2018 שהאמונה הרווחת שאי קיום יחסי מין לפני משחק זה הדבר הנכון לעשות –  היא שטות גמורה, והתעקשה ש"שום דבר חיובי לא יכול לנבוע מהתנזרות".

אשתו של השוער בת ה-34, שלימדה בנוסף חינוך מיני בבתי ספר ברחבי מולדתה, ידועה כמעודדת באופן פעיל את תושבי מולדתה פורטוגל להיות פתוחים יותר מבחינה מינית. היא אפילו שיתפה כמה מהטיפים המובילים שלה במהדורת 2021 של המגזין הפורטוגזי VIP. האם הטיפים שלה יעזרו לחבורה של פרננדו סנטוס להניף את הגביע? את זה נדע ממש בקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי