שאקירה בהלם: לא תאמינו כמה פעמים ג'רארד פיקה בגד בה

שאקירה. השמועות לא פוסקות | אתר רשמי, חשבון הטוויטר של שאקירה

כמו סכין בלב: אחרי הפרידה שהדהימה את העולם והחתימה על הסכם הגירושים, מתברר כי כדורגלן העבר לא היה נאמן לזמרת לאורך כל פרק הזמן שלהם ביחד

(גודל טקסט)

אחרי שג'רארד פיקה ושאקירה חתמו על הסכם הגירושים לאחר שכזכור הודיעו על פרידה והיממו את העולם כולו, כעת מידע חדש שפורסם בספרד מוציא את הכדורגלן שפרש ממשחק פעיל בחודש שעבר, באור לא טוב בכלל. על פי הרכילאי ג'ורדי מרטין, לקטאלוני היתה כמות מטורפת של בגידות רבות במהלך 12 שנות הזוגיות עם הזמרת הקולומביאנית.

"הוא בגד בה לא רק עם קלרה צ'יה, בת הזוג שלו כיום, אלא אינספור פעמים. ליתר דיוק – יותר מ-50 בגידות. עכשיו, אחרי שנפרדו, כל המידע הזה זורם אליה ושאקירה מגלה הכל", כך טען העיתונאי הספרדי. הוא המשיך וחשף פרטים של חלק מהבגידות של הכדורגלן בגרושתו ואם ילדיו: "אחת הייתה ב-2012, אחרת הייתה ב-2016 עם האקסית שלו נוריה תומאס. לפני שנתיים הייתה עוד אחת עם בחורה במועדון לילה בברצלונה", וכל זה רק על קצה המזלג כפי שטוען מרטין.

אחרי הפרידה פיקה נתפס שוב ושוב צמוד לצ'יה ואילו שמה של שאקירה נקשר עם מספר גברים אלא שהיא דאגה להכחיש: "מתוך כבוד לילדים שלי ולתקופה הרגישה שהם עוברים אני מבקשת מהתקשורת להפסיק עם כל הספקולציות" , אמרה הקולומביאנית והוסיפה: "אין לי שום בן זוג ואני מקדישה את כל כולי רק לטובתם של הילדים שלי".

לשמחתה, סאשה ומילאן יעברו לגור איתה במיאמי, שם אביהם ירכוש גם הוא בית בקרבת מקום כדי שיוכל לבלות איתם כשהוא בארה"ב. מילא להתגרש כשיש ילדים ואחרי שנים של זוגיות, אבל לגלות שמי שהיה פעם בעלך בגד בך כל כך הרבה פעמים, זה כבר סכין בלב. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי