כמו הדחה נוספת? בשורה מאכזבת לניימאר מכיוונה של עדן פינס

למה בכה הילד? ניימאר השתווה לפלה | רויטרס

אחרי שברזיל והכוכב הכי גדול שלה סיימו את דרכם במונדיאל כבר ברבע הגמר לאחר הפסד צורם במיוחד לקוראטיה, נודע כי הדוגמנית הישראלית נתפסה מבלה עם גבר אחר

(גודל טקסט)

ליבם של הברזילאים נשבר בעקבות ההדחה המפתיעה של הסלסאו, שסומנו לכל אורך הדרך כפייבוריטים הברורים לזכייה במונדיאל בקטאר. הכוכב הגדול, ניימאר, מירר בבכי לאחר ההפסד לקרואטיה ונותר המום. "אני הרוס", כתב בחשבון האינסטגרם שלו על גבי תמונה שהעלה לרשת החברתית, וכמה חבל שגם מחוץ לכר הדשא בשורה פחות משמחת ודאי כבר הגיעה לאוזניו. 

הסטורי של עדן פינס
הסטורי של עדן פינס | מסך, אינסטגרם

לצערו של הברזילאי, עדן פינס וכוכב הקולנוע האיטלקי סימון סוסינה, בילו את סוף השבוע האחרון בתל אביב ונראה שהעיניינים ביניהם מתחממים. כזכור, ניימאר והדוגמנית הישראלית בת ה-24 מככבים בכותרות בכל העולם בחודשיים האחרונים לאחר שבילו מספר פעמים בעת ביקוריה של פינס בפריז, כאשר במקביל אחותו רפאלה החלה לעקוב אחרי פינס באינסטגרם וכך גם אביו של ניימאר, אך נראה שמה שכולם קיוו וחשבו שנרקם בין השניים, יישאר בגדר פנטזיה.

כשנשאלה עדן באחד הראיונות עימה מה קורה בינה לבין הכוכב הענק של פ.ס.ז', העדיפה לשמור את הדברים לעצמה וביקשה שלא להשיב לשאלה. הקשר ביניהם החל לפני למעלה משנתיים, אז הכירו במהלך קמפיין משותף ל"ריפליי" והפכו לידידים טובים. להפסד המוחץ של ניימאר בחרה עדן שלא להתייחס אתמול בסטורי שלה, אבל לזה של רונאלדו ונבחרת פורטוגל דווקא כן. היא שיתפה תמונה של חברתה הטובה בוכה וכתבה: "זה כי פורטוגל הודחו. זה כי רונאלדו לא ישחק יותר. זה למה הילדה בוכה". אבל מה עם חבר שלך מברזיל, עדן? 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי