"הם טובים מידי": ליאם גולן חשף מי תזכה במונדיאל ומי תיקח אליפות בישראל

ליאם גולן, אייל גולן | צילום: מתוך 'ערב טוב עם גיא פינס'

בנו של זמר העשור נבחר לשחקן הטוב ביותר בעונה העשירית של "גולסטאר": "החתמה ברמה של ליגת העל? עם איך שהיא נראית, יש מצב". וגם: הפתעה גדולה מכיוון הבן של ג'ובאני רוסו, והזוכה של שייע

(גודל טקסט)

בזמן שמכבי תל אביב ניצחה 2:3 את הפועל אום אל פאחם אחרי מהפך וצמד גדול של ערן זהבי, המגרש הביתי שלה בת"א התמלא בשלל סלבס שהגיעו להשקת העונה העשירית של הפנינה של HOT, 'גולסטאר מרוקו'. מינוס אייל גולן ששהה בחו"ל, הגיעו כוכבי העונה החדשה לאצטדיון בלומפילד, ביניהם המאמן האגדי שייע פייגנבוים, בנו של זמר העשור – ליאם גולן, אלירז שדה, ג'ובאני רוסו ואשתו מאיה, ירון ברלד, אוראל צברי, גיא הוכמן, מוקי, סמיון, רז זהבי, אבי נמני ועוד רבים וטובים. 

רוסו, שהגיע העונה על תקן שחקן ולא מאמן, נבחר על ידי אייל גולן להיות קפטן הקבוצה, אך וויתר על התענוג והעניק את הסרט לליאם בן ה-19. כל משתתפי העונה קבעו פה אחד: בנו של נשיא הכבוד של הפועל מרמורק הוא השחקן הטוב ביותר בעונת העשור. על הבחירה בו כשחקן העונה של כל המשתתפים אמר גולן הצעיר למדור: "אני שמח לשמוע ואני מקווה שיראו את זה". אתה החתמה ברמה של שחקן בליגת העל? "עם איך שהליגה נראית, יש מצב". ומי לדעתו תסיים את העונה כאלופה, על כך השיב באופן חד משמעי: "מכבי חיפה". 

ליאם גולן, אלירז שדה
ליאם גולן, אלירז שדה | רפי דלויה

על מי הוא חושב שתהיה הזוכה בגמר אליפות העולם, אמר גולן: "אני אוהד את רונאלדו, אבל אני עדיין חושב שמסי הכי טוב בהיסטוריה ואני מקווה שהוא ייקח את המונדיאל. אבל אני מאמין שצרפת תיקח כי הם פשוט טובים מידי". בניגוד אליו, את ג'ובאני רוסו לא צריך לשאול מי הפייבוריטיות שלו לזכייה במונדיאל, לאחר שהוא ואשתו מאיה השתגעו וקפצו על הספות בבית כשקרואטיה ניצחה את ברזיל והעפילה לחצי הגמר. מה שכן, הבן שלהם, רועי, לא חושב כמו אבא: "הבן שלנו אוהד ארגנטינה, השומר מסך שלו זה מסי", סיפרה מאיה וכדורגלן העבר חיזק את דבריה: "אני אומר לו 'איך? אבא אוהד קרואטיה!' לא מעניין אותו, הוא עם ארגנטינה".

בזמן שביתו של הכוכב החיפאי מתפצל לשתי נבחרות, המאמן שהכי מזוהה עם גולסטאר, שייע פייגנבוים, חושב דווקא אחרת: "בתור אחד שזכה לשחק במקום הזה במונדיאל ב-1970, אני מאמין שהצרפתים הולכים לקחת את הגביע. אני חולה על אמבפה ונראה לי שהוא מכין את עצמו למשחק הזה". ומה חושב הסמל של מכבי תל אביב, כדורגלן העבר וסוכן השחקנים אבי נמני בנושא? "אני רוצה מאד ארגנטינה, אבל אני חושב שצרפת תיקח".

עונת העשור "גולסטאר מרוקו" תשודר החל מה– 18.12 ימי א'-ד' בשעה 19:00 ב-HOT REAL ובבכורה החל מה- 15.12 ב-HOT VOD  וב-Next TV

בית מחולק. ג'ואבני רוסו ואשתו מאיה
בית מחולק. ג'ואבני רוסו ואשתו מאיה | רפי דלויה
גולסטאר מרוקו - בקרוב על המסך
גולסטאר מרוקו – בקרוב על המסך | רפי דלויה
עוד באותו נושא: ליאם גולן, שייע פייגנבוים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי