היא לא הגיונית: שונית חמד שברה את הרשת

שונית חמד
שונית חמד | מסך, אינסטגרם

בגיל 35 ואחרי לא פחות מארבע לידות, אשתו של חלוץ הפועל באר שבע נבחרה לככב בתחתונים וחזייה והוכיחה שהכל אפשרי

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הודחה מהגביע, אבל זה לא הפריע לשונית חמד, אשתו של חלוץ הקבוצה תומר חמד, לשבור שיא חדש. אחרי ארבע לידות, בגיל 35 ולאחר שהפכה עם בעלה לפרזנטורית החדשה של מותג רכבי היוקרה 'לקסוס', כעת נבחרה אשת הכדורגלן שחזרה בקיץ האחרון לארץ להיות הפרזנטורית הבלעדית של רשת בוטיקים להלבשה תחתונה יוקרתית.

 ב"Jack kuba" בחרו באשת הכדורגלן להיות הפרזנטורית וכתבו לעוקבים באינסטגרם: "מתרגשות לספר לכן ששונית חמד נבחרה להיות הפרזנטורית הראשונה של המותג. מאוהבות בהשראה שלנו". גם כוכבת הרשת סיפרה ל-110 אלף העוקבים שלה בהתרגשות שעבורה מדובר בלחזור אחורה בזמן: "לפני 15 שנה דוגמנית עבור המותג והיום זו סוג של סגירת מעגל עבורי". תריצו 12 שנה אחורה, שונית ותומר היו זוג צעיר, רגע לפני המעבר היא דיגמנה וכיכבה בישראל לאחר שהשתתפה בעונה החמישית של "הישרדות".

את בתם הרביעית, היילי, ילדה שונית בתחילת חודש יוני האחרון. כלומר, שישה חודשים אחרי לידה, קטפה את הקמפיין להלבשה תחתונה מבלי שנשאר זכר לעובדה שרק לפני רגע הייתה בהריון. הודות לגנים הטובים שקיבלה מאמא ואבא ועם עבודה קשה והרבה שמחת חיים, שונית שוברת שיאים ומוכיחה לכולנו שהכל אפשרי. מאז שחזרה משפחת חמד לארץ, היא בנסיקה והזרוע עוד נטויה. כשהיא לא מדגמנת בתחתונים וחזייה, או מטפלת בילדות או עושה עוד מיליון דברים, שונית גם צילמה השבוע את תוכניות הראיונות הנשית החדשה שלה שתעלה בערוץ היוטיוב של החמדים בקרוב. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי