מסתדרים בלעדיו: למה ליאו מסי לא מפרנס את משפחתה של אנטונלה?

ליאו מסי ואשתו אנטונלה
ליאו מסי ואשתו אנטונלה | מסך, אינסטגרם

על האף ההון העצום של אחד הכדורגלנים הגדולים בהיסטוריה, שמוערך בכ-450 מיליון דולר, נודע כי כוכב נבחרת ארגנטינה ופריז סן ז'רמן לא מסייע כלכלית להורים של אם ילדיו. לירון שרון עם הסיבה והפרטים

(גודל טקסט)

בזמן שליאו מסי ונבחרת ארגנטינה ממשיכים לפנטז על זכייה במונדיאל 2022 בקטאר, בוודאי תופתעו לגלות שלמרות ההון העצום שלו (כ-450 מיליון דולר), המשפחה של אשתו, אנטונלה, "לא מרוויחה מכך דבר". כידוע, אנטונלה צמודה אל "הפרעוש" עוד מהימים שלא היה לו דולר אחד בחשבון, אך מסתבר שלמשפחתה דווקא יש עסק מצליח מאוד ברוסריו, עיר הולדתם. 

אנטונלה היא האמצעית מבין שלוש אחיות והוריה חוסה ופטרישיה נשואים באושר כבר יותר מ-30 שנה. בזכות חנות שפתחה סבתה של אשת הכדורגלן המפורסם לפני כמעט 40 שנה, כיום הם הבעלים של רשת חנויות הסופרמרקט שהפכה לאחת הרשתות המובילות באזור כשבבעלותם של הוריה של אנטונלה יש כבר שמונה סניפים באזור רוסריו המשתרעים גם דרך קפיטן ברמודז וגרנאדרו באיגוריה, שם עבדה סבתה במשך מספר שנים כקופאית בתחילת הדרך. 

הוריה של אנטונלה שהסתדרו כלכלית מצויין בזכות העסק שלהם עזבו את השכונה בה גידלו את בנותיהם, הממוקמת בדרום רוסריו, כדי לעבור לתקופה ארוכה לשכונה פרטית אקסקלוסיבית הממוקמת במרחק של 15 קילומטרים ממרכז העיר, ושם שוהים כוכבה של נבחרת ארגנטינה, אשתו ושלושת בניהם בכל ביקור שלהם במולדתם. סיבה מספיק טובה לשאלה מדוע החמים של הפרעוש לא זוכים "ליהנות" מההון שלו, לא?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי