הכדורגלן שמטריף את מיה חליפה: "הוא אליל, אני כמו ילדה מאוהבת"

מיה חליפה
מיה חליפה | מסך, אינסטגרם

כוכבת הפורנו לשעבר, שידועה כאוהדת ווסטהאם שרופה וחובבת מושבעת של כדורגל, ניצלה את הבאזז סביב המונדיאל וחשפה בפני 27 מיליון העוקבים שלה מי הם שלושת השחקנים שהיא הכי אוהבת

(גודל טקסט)

כוכבת הפורנו הלבנונית לשעבר, מיה חליפה, שהפכה כיום למשפיענית רשת מוכרת מאוד, ידועה גם בתור עוקבת אדוקה אחרי משחקי כדורגל בכלל והמונדיאל בפרט, כפי שהיא מקפידה להראות ל-27.7 מיליון העוקבים שלה באינסטרם. כידוע, חליפה אוהדת מושבעת של ווסטהאם האנגלית ואחת לכמה זמן היא נוהגת להגיע לצפות ב"פטישים" מהאצטדיון ולעודד את קבוצתה.

לפני מספר ימים היא ניצלה את הבאזז סביב המונדיאל בקטאר, והחליטה לחשוף בפני עוקביה את שמות שלושת שחקני הכדורגל האהובים עליה בכל הזמנים, והבחירה שלה גרמה להם להישאר פעורי פה. "אני חייבת להתחיל ולהגיד דייוויד בקהאם, כי אני בחורה ואתם יודעים מה נשים חושבות על האליל האנגלי הזה. בכל זאת, אני צוחקת ומחייכת כמו ילדה מאוהבת בכל פעם שאני שומעת את הקול שלו, הוא מזכיר לי את מיה בת ה-12. אין כדורגלן לוהט כזה בכל העולם", הבהירה.

"זינדין זידאן נמצא ברשימה שלי בגלל הנגיחה שלו במרקו מטראצי הנבל במונדיאל. זה הדבר הכי מרגש שראיתי אי פעם במשחק כדורגל, הסצנה האהובה עליי". לבסוף, כשכולם ציפו שעוד שם של אגדת כדורגל ייכנס לרשימה הזו, כוכבת הפורנו לשעבר הפתיעה את כולם עם הבחירה שלה בחברו של ליאל עבדה: "יש גם את ארון מוי מסלטיק. הוא כמו קוואי לאונרד בכדורגל. הוא מתנהג בביישנות מול המצלמות, אבל הוא בחור טוב. אני לא יודעת, הוא רק מזכיר לי את לאונרד", סיכמה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי