כמו "דקירה בגב": מאורו איקרדי ב"דיכאון" ו"מצבו הנפשי מחמיר"

מאורו איקרדי עובר תקופה קשה
מאורו איקרדי עובר תקופה קשה | מסך, אינסטגרם

עיתונאי ארגנטינאי חשף כי החלוץ עובר את התקופה הקשה בחייו ("הוא שוקע יותר ויותר עמוק ולא רוצה לשמוע אף אחד") בעקבות הפריידה מוונדה נארה, שביצעה "תחבולה" מכוערת ששברה את ליבו לתתיכות

(גודל טקסט)

נראה שמאורו איקרדי מוכן לספוג והרבה בשביל לשמור את וונדה נארה בחייו. זה התברר לאחר ה"דקירה בגב" שקיבל מפרודתו ואם ילדיו. הכדורגלן בן ה-29 היה בטוח שהצליח להחזיר לזרועותיו את וונדה אחרי שהשניים בילו בחופשה רומנטית באיים המלדיביים ולאחר מכן המשיכו לאיסטנבול עם הילדים, אבל מסתבר שזו הייתה "תחבולה" של הסוכנת הפרובוקטיבית.

אז אמנם וונדה "זרמה" עם בקשותיו של איקרדי להתבודד יחד במלדיביים, אבל ברגע שנחתה בארגנטינה, היא חזרה לבלות עם לא אחר מל-גאנטה, הראפר איתו ניהלה רומן סוער בקיץ האחרון. השניים בילו ערב "משוגע" במועדון לילה בבואנוס איירס, ומאז השם צמודים אחד לשנייה כפי שהיא שיתפה בעצמה את 15.5 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם. 

לשחקן הכדורגל הארגנטינאי היו תקוות לזכות בחזרה באשתו, אבל הסיכוי שזה יקרה נראה ממש לא גבוה. בת ה-35 ניפצה לו את כל התקוות לאחר שבמהלך המשחק בין קרואטיה לארגנטינה בחצי גמר המונדיאל, היא פרסמה תמונה עם הזמר הארגנטינאי כשהיא צופה איתו במשחק ובכך הבהירה לאיקרדי את תוכניותיה לעתיד.

הצעד הזה של וונדה הוביל לכך שמצבו הנפשי של איקרדי "נורא", כפי שדיווחו העיתונאי חואן אצ'גויין שחשף שחלוץ גלאטסראיי עובר את התקופה הרגשית הקשה ביותר בחייו בגלל וונדה. "מאורו שוקע יותר ויותר עמוק. הוא לא מבין באיזה שלב נמצאת מערכת היחסים של האקסית שלו עם ל-גאנטה. הוא מרגיש שהוא 'נדקר בגב' וזה גורם לו לדיכאון", אמר. העיתונאי אף הדגיש כי מאורו נמצא בתהליך של קבלת העובדה שאהובתו ב-9 השנים האחרונות "עזבה את חייו לנצח" ושזה עולה לו ביוקר: "זה כל כך גרוע מבחינתו שאפילו אמרו לי שהוא לא רוצה לשמוע מאף אחד. הוא מתאבל".

ואם שכחתם לרגע את ההיסטוריה שלהם ומדוע איקרדי לוקח את זה כל כך קשה – השניים נשואים כבר תשע שנים ויש להם שתי בנות משותפות. בשנים האחרונות שימשה כסוכנת שלו, אבל גם הקשר העסקי הזה נהרס לחלוטין. לארגנטינאית יש עוד שלושה בנים מנישואיה הקודמים למקסי לופז, בו בגדה כזכור עם איקרדי הצעיר ממנה בשש שנים. בשבוע שעבר חגגה וונדה את יום הולדתה ה-36 ולא אכפת לה בכלל שבן הזוג החדש שלה צעיר ממנה ב-14 שנים. סוף שהיה ידוע מראש. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי