זוגתו של שחקן נבחרת ארגנטינה חשפה לראשונה: "אני ביסקסואלית"

|

אוריאנה סבטיני התראיינה לאתר אמריקאי, נשאלה לגבי המיניות שלה והשיבה: "אם אני חייבת לתייג את עצמי, אני ביסקסואלית". ומה לגבי העתיד עם פאולו?

(גודל טקסט)

בעבר סיפרנו לכם על כוכבה של נבחרת ארגנטינה ורומא פאולו דיבאלה ועל בת הזוג שלו בחמש השנים האחרונות, אוריאנה סבטיני. דיבאלה הוא כדורגלן מפורסם ואהוב, היא זמרת ענקית בארגנטינה, האחיינית של גבריאלה סבטיני, מהטניסאיות הטובות בכל הזמנים, ויחד הם יפים, צעירים, מפורסמים, עשירים ומייצרים המון כותרות. בשנה שעברה הצטלמו יחדיו כשאוריאנה הייתה ללא חלק עליון, מה שהוביל לצילומי עירום שלה במסגרת שיר חדש שהוציאה לעולם בו הבהירה עד כמה היא ליברלית. 

אתמול (שבת) נחשף ב- Daily star שבת הזוג היפהפייה של הכוכב הארגנטינאי היא "הזמרת המצליחה הביסקסואלית – אוריאנה סבטיני". מדוע הוגדרה כך? לאחרונה  אשת הכדורגלן בת ה-26 נתנה הופעת  חימום מוצלחת לפני הופעות הענק של אריאנה גרנדה ושל קולדפליי, ובראיון לאתר האמריקאי נפתחה לגבי המיניות שלה ואמרה: "האם אני ביסקסואלית? אם אני ממש חייבת לתייג את עצמי, אז אני חושבת שכן". לא שזה הפריע להם להיות יחד חמש שנים, כן? אלא שלאחר מכן צצו שמועות לפיהן מערכת היחסים בין השניים היא בכלל פתוחה, ושזו הסיבה "שהם עדיין לא התחתנו". האומנם? 

"אני אוהבת אותך, אני המעריצה הכי גדולה שלך", כתבה אוריאנה לפאולו ביום חמישי האחרון, כששיתפה תמונות לאחר הניצחון על קרואטיה בחצי הגמר. אוריאנה הגיעה לקטאר וצפתה בבן הזוג שלה מהמם את העולם כולו על כר הדשא מקרוב, ומיד לאחר מכן שבה לארגנטינה והמשיכה בסיבוב ההופעות שלה. על המיניות של בת הזוג שלו מעולם לא דיבר הכדורגלן בן ה-29, אבל כפי שזה נראה, אין לו שום בעיה עם זה. המדור מהמר גם שארגנטינה תזכה, ומקווה שדיבאלה יכרע ברך ויציע לה להיות שלו לנצח. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי