"יצא פחדן": האם ז'ירו באמת בגד באשתו מול כל העולם?

אוליבייה ז'ירו עם בני משפחתו |

חלוץ נבחרת צרפת יפתח, כנראה, על הספסל בגמר המונדיאל, ויש מי שסבור שהסיבה לכך היא בכלל פרשייה אסורה ממונדיאל 2014. האומנם? אתם תשפטו

(גודל טקסט)

מאמנה של נבחרת צרפת דידייה דשאן עסוק ביממה האחרונה בשאלה האם לפתוח הערב בגמר גביע העולם עם אוליבייה ז'ירו או לספסל את החלוץ הכי פורה בתולדות נבחרת צרפת. עד שכולנו נדע מה עלה בגורלו המקצועי של השחקן, הנה סיפור שלא בטוח שהכרתם.

 חלוצה של מילאן הפיק את המיטב מההיעדרות של קארים בנזמה בשל פציעה מסגל הטריקולור, אבל ייתכן שהוא יישב במאני טיים על הספסל, ויש כאלו שבטוחים שהכול "נעוץ בקארמה". הוא אמנם מככב בלי סוף גם במדורי הרכילות בשל הנראות שלו, אבל האם ידעתם שז'ירו "בגד באשתו מול כל העולם ויצא פחדן"? 

אז כן, זה קרה בשנת 2014, אז בגד הצרפתי באישה התומכת ג'ניפר, שנשארה איתו למרות הבגידה הקשה. "היא והילדים לא זזו מהטלוויזיה, והוא בגד מול כל העולם והתנהג כמו פחדן", נכתב בזמנו ב'סאן' הבריטי.

הכול החל מספר חודשים לפני תחילת המונדיאל בברזיל ב-2014. ז'ירו, אז בארסנל, ביקר בחדרה של הדוגמנית האמריקאית סיליה קיי בשעות המוקדמות שלפני המשחק מול קריסטל פאלאס. הוא שבר אז את קוד ההתנהגות של המועדון, אבל מה שגרוע מכך, הוא בגד באשתו. 

הצרפתי הכחיש תחילה את ההאשמות ואמר שהכתבה שפורסמה בעיתון הבריטי ה'סאן' הייתה שקרית. רק ימים לאחר מכן פורסמו תמונות פפראצי שלו בתחתונים בחדר המלון בו שהתה הדוגמנית, והפריכו את טענתו כי הוא קורבן ל'חדשות מזויפות'.

לאחר מכן שינה ז'ירו את עמדתו ופרסם הודעה בפרופיל הטוויטר שלו, בה הוא מודה שבגד באשתו: "אני מתנצל בפני אשתי, משפחתי, חבריי, המאמן והקולגות מארסנל, כמו גם אוהדי המועדון. עכשיו אני צריך להילחם עבור המשפחה שלי והמועדון שלי כדי לקבל את הסליחה שלהם. שום דבר אחר לא משנה בשלב זה", כתב בזמנו החלוץ בן ה-36.

ז'ירו נענש על ידי ארסנל, אבל עדיין מצא נחמה בזכות אשתו שסלחה לו, ומעולם לא דיברה בפומבי על התקרית ועל הבגידה שלו בה. "הוא נחשב לאחד החלוצים הכי לא מוערכים בעולם", כתבו בתקשורת בצרפת בעקבות המשחקים שסיפק במונדיאל בקטאר. הערב יפתח, כנראה, על הספסל, וברשת יש אלפים שבטוחים שמדובר בקארמה והסיפור של הבגידה באשתו, השקר וההכחשה – גם באיחור של שמונה שנים, לא מגיע לו להניף שוב את גביע העולם.

רואים מצב שסיפור כזה מתפרסם על מסי? גם אנחנו לא. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי