כבר לא רווק: הצעד של כוכב הפועל ב"ש שהצליח להדהים את כולם

נועה בוזגלו | צילום: אינסטגרם

אפשר לברך: לצד היכולת המרשימה שמפגין השחקן מתחילת העונה במדי הדרומיים, כעת הוא גם מחליף סטטוס בחייו האישיים בצעד מרגש במיוחד. על סיפור שלא שומעים בכל יום

(גודל טקסט)

בזמן שרוב כדורגלני ליגת העל עדיין מתמוגגים מהזכייה המהממת אתמול (ראשון) של ליאו מסי ונבחרת ארגנטינה במונדיאל בקטאר, יש כאלו שכבר הספיקו לשנות סטטוס בחייהם האישיים. תשאלו את הרווק הכי מבוקש בשורותיה של הפועל באר שבע, רותם חטואל, שחובק זוגיות חדשה. אחרי ששמו נקשר עם השורדת לשעבר מעיין אשכנזי, תגידו מברוק לכובש השער הראשון של קבוצתו בסיבוב השני בליגת העל, מאחר ויש לו אהבה חדשה-ישנה בחיים. 

השחקן המוכשר חזר לאקסית המיתולוגית שלו, איתה יצא במשך חמש שנים. קוראים לה נועה בוזגלו, היא בת 21, ורק לאחרונה סיימה את שירותה הצבאי בצה"ל. שלוש שנים אחרי הפרידה, השניים החליטו להתקמבק לפני כשבועיים, ואשת הכדורגלן החדשה-ישנה החלה לככב בחשבון האינסטגרם של חטואל. השניים גדלו באותה השכונה בחצור הגלילית, משם הם מכירים כמובן, וכעת כשהבועט בן ה-24 מתגורר בב"ש, לא מן הנמנע שנועה שלו תעבור לגור איתו בקרוב כדי לחסוך את הנסיעות הארוכות מהצפון לדרום. 

"ישבנו, דיברנו, התבגרנו קצת ולקחנו החלטה לנסות את זה שוב, אמיתי וזהו", סיפר חטואל למדור על ההחלטה לחזור לבת הזוג שלו בעבר, וכעת גם בהווה. אגב, למרות שם המשפחה המוכר, לנועה אין קשר למשפחת בוזגלו המפורסמת, אבל למרות זאת היא דווקא חולקת שורשים עם כדורגלן עבר אחר- הרב שניר גואטה, שחקן העבר המוכשר של מכבי נתניה. את הערב המשמח של חטואל בו האליל שלו זכה בגמר המונדיאל, בילה יחד עם החברה החדשה שלו ועשה את זה בפני קהל עוקביו באינסטגרם, כששיתף תמונה זוגית שלהם וכתב: "אהבת חיי". שיהיה בשעה טובה! 

רותם חטואל ונועה בוזגלו | צילום: אינסטגרם
רותם חטואל ונועה בוזגלו | צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי