"לעולם אל תגידו לא": פאני בוזגלו חשפה עם מי הייתה מוכנה להיות במערכת יחסים

פאני בוזגלו | צילום: אינסטגרם

לאחר קשר ארוך עם כוכב "הבוזגלוס", אשת הכדורגלן לשעבר הצהירה בפני קהל עוקביה על שאיפותיה הרומנטיות. וגם: מדוע נעלמה בת ה-35 מהעונה האחרונה של תוכנית הריאליטי המשפחתית?

(גודל טקסט)

העונה השביעית של הבוזגלוס הסתיימה ממש לאחרונה, שם בין חייהם של מירן, מאור, אוהד, אסי, עדי, אלמוג ונטליה, בלטה בחסרונה גרושתו של האח הבכור והשורדת לשעבר, פאני בר מוחא בוזגלו. ולמרות החיסרון על המסך, בת ה-35 מככבת ברשתות החברתיות וסיפקה ל-110 אלף העוקבים שלה תשובות לשאלות הכי מעניינות שלהם, וזאת כפי שהיא נוהגת לעשות מעת לעת. אחרי הפרידות מאנשי הכדורגל שהיו בחייה, היא עדיין משאירה פתח ולא אומרת לא למישהו מהתחום.

פאני נשאלה ע"י העוקבים האם אחרי כדורגלן/מאמן ושופט, אם היא תצא שוב עם מישהו מעולם הכדורגל. מיס בוזגלו לא היססה והשיבה: "לעולם אל תגיד לעולם לא". עוד חשפה השורדת לשעבר בפני עוקביה כי היא שומרת שבת בארבעת החודשים האחרונים ושאם במקרה חיפשתם אותה אמש (שלישי) במסיבת יום ההולדת של הגיס לשעבר, אסי בוזגלו, שחגג בקרב כאלף איש שהגיעו לחגיגה- אז פאני לא הגיעה לאירוע המדובר. 

רוב העוקבים שלה צופים אדוקים של תוכנית הריאליטי "הבוזגלוס", והיה להם חשוב לדעת מדוע כמעט ולא ראו אותה על המסך בעונה השביעית, שזה עתה הסתיימה. פאני השיבה: "קיבלתי אינסוף הודעות למה הופעתי מעט בעונה האחרונה, קודם כל אני רוצה להודות לכולם על האהבה שלכם אליי, זה לא מובן מאיליו. ושנית, אני חושבת שזה הגיע למיצוי, והסדרה כל כך אותנטית ככה שאי אפשר לבלף. ניפגש על המסך בתוכנית אחרת".

פאני בוזגלו | צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי