משתלם להתגרש? לא תאמינו כמה כסף וונדה תקבל ממאורו איקרדי

וונדה איקרדי
וונדה איקרדי | מסך, אינסטגרם

אחרי הזכייה של נבחרת ארגנטינה במונדיאל, וונדה ועורכת דינה יאיצו את הסכם הגירושים ובתקשורת המקומית חשפו את הסכום שממנו ייאלץ להיפרד החלוץ וכן גם את דמי המזונות המסתמנים

(גודל טקסט)

וונדה איקרדי ממשיכה עם הצעדים לקראת הגירושים ממאורו איקרדי והיא עושה הכל כדי שזה יקרה בהקדם האפשרי. הארגנטינאית שבה מקטאר בה בילתה עם בניה וחגגה את הניצחון הנבחרת, וכעת נמצאת במולדתה שם נפגשה עם עורכת הדין שלה שעובדת במרץ על המסמך שישים קץ לשמונה שנות הנישואים בין אשת העסקים הפרובוקטיבית לכדורגלן. בינתיים, מגזין 'סיודאד' חושף פרטים עסיסיים מהסכם הגירושים בין השניים וכמה כסף צטרך איקרדי להזרים לחשבון הבנק של וונדה.

לפי המגזין המדובר, וונדה "תשמור על 100 מיליון דולר" שכוללים "נדל"ן, סחורות ופריטי יוקרה". בנוסף, העיתונאית הארגנטינאית אסטפי ברארדי מבטיחה שוונדה "מתכננת להשיג מחצית מהנכסים המשותפים, כולל הרווחים של איקרדי לאורך כל הקריירה שלו". העיתונאית המשיכה והבהירה: "100 מיליון דולר זה רק עבור וונדה. היא לבדה תשמור על הכסף הזה שהוא הרווח שלה ללא קשר למאורו". עם זאת, זה לא יהיה הכסף היחיד שוונדה תשיג בגירושים האלה. לדבריה של ברארדי, הזוג הנשוי עדיין יקיים מלחמה גלויה על סכום משמעותי נוסף של כסף: "וונדה סיפרה למעגל הקרוב ביותר אליה:'אנחנו הורגים אחד את השני בשביל 20 מיליון דולר'".

עוד אחד מהנושאים המדוברים והכי חשובים בהסכם בין השניים הוא המשמורת על שתי בנותיהם המשותפות, פרנצ'סקה ואיזבלה איקרדי. הפרטים בסוגיה זו אינם ידועים עדיין, אך נראה כי וונדה תהיה זו שתשמור על שתי הקטינות. מזונות הם עוד אחד מהנושאים שיטופלו בהסכם הגירושין, כאשר אשת הכדורגלן דורשת מאיקרדי סכום של 50 אלף יורו בחודש. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי