ג'ובאני רוסו מסביר וזועם: "הוא מנצל את המוות כדי להביא רייטינג. בושה" ‎‎

רוסו, הוכמן
רוסו, הוכמן | מסך

עימות סוער פרץ בין כדורגלן העבר לקומיקאי גיא הוכמן במהלך פרק של "גולסטאר מרוקו". רוסו תקף: "הוא הניף את דגל סרביה בפנים שלי, צריך להתבייש". הוכמן הגיב: "לג'ובאני רוסו יש היסטוריה של אלימות"

(גודל טקסט)

פחות משבוע ש"גולסטאר מרוקו'"באוויר וכבר החבר'ה בהוט וב-ADD יכולים לחייך לאחר שזכו ל-700 אלף צפיות בפרק הבכורה ביוטיוב ולמעלה משני מיליון צופים כבר בשבוע הראשון של הסדרה. ולמרות זאת, בפרק ששודר אתמול (ראשון) היו הרבה יותר עצבים מאשר חיוכים, לאחר ריב שפרץ בין אחד הכדורגלנים האהובים שהיו בישראל, ג'ובאני רוסו, לבין הקומיקאי וכוכב הרשת גיא הוכמן. השניים רבו לאחר סיום משימת משחק "המימונה", cu ניצחה הקבוצה של אייל גולן בה משחק הוכמן את הקבוצה של שייע פייגנבוים בה משחק רוסו. 

הסטורי של רוסו
הסטורי של רוסו | מסך, אינסטגרם

הקבוצה של שייע טענה שלא היו אמורים בשער זהב ומשם התלקח הוויכוח והחלו לעלות הטונים בין השניים. "הוכמן הזה הבנאדם הכי מעצבן שראיתי בחיים שלי" אמר רוסו בריאיון למצלמה. שניהם החלו לצרוח אחד על השני עד כדי כך שסמיון נאלץ להפריד ביניהם. "דבר יפה ותן כבוד! הוא מתעצבן מכל דבר ובא אליי במבט רצח", אמר הקומיקאי בן ה-34, והוסיף למצלמה: "בוא אליי ותהיה גבר. חושב אני פה אחד הילדים? מה אני ילד כאפות שלך? הוא הולך פה כמו איזה עבריין במגרש". 

הסטורי של הוכמן
הסטורי של הוכמן | מסך, אינסטגרם

כדורגלן העבר בן ה-50 המשיך ואמר את שלו: "אתה צריך לתת לי כבוד יא מטומטם אחד". הוכמן המשיך: "ככה זה בריונים. ואני לפי הערכים שלי ויראו את זה גם נוער, אני לא מגיע לאלימות, אני לא רוצה אלימות. אבל מה, כבוד בסיסי. לא יכול להיות שבנאדם מהלך אימים על המגרש. לא יכול להיות שאנשים מפחדים לשחק לידו, והם מפחדים גם להגיד משהו לשחקן אחר כי אם הוא ישמע ואז הוא ייצא עלייך. צריך להעמיד את הדיקטטור הזה במקום". 

את הסצנה המציגה את הריב ביניהם שיתף הוכמן בפני מאות אלפי עוקביו וכתב: "אתם רואים סצנה לא פשוטה. לא גאה אבל גם לא מתחבא. לפי הערכים שלי אין מקום לביריונות, לא על המגרש ולא מחוצה לו". גם ג'ובאני לא נשאר אדיש ובתור אחד שלא מתבטא באופן תדיר ברשתות החברתיות, הרגיש צורך לשתף בתחושות הקשות כשכתב: "חייב להגיד כמה דברים על גיא הוכמן. הוא הביא אותי למצב לא פשוט. ביקשתי ממנו כמה פעמים לא לדבר על סרביה, כי חברים שלי מתו שם במלחמה. הוא פשוט לא הקשיב וזה הביא אותי לעצבים. הוא גם הניף את דגל סרביה בפנים שלי, הוא צריך להתבייש שהוא מנצל את המוות של החברים שלי כדי להביא רייטינג. בושה". 

גיא הוכמן מסר בתגובה: "הייתי לוחם ומפקד בצה"ל, נלחמתי בעזה, נהרגו לי חברים, אני האחרון שיכול לזלזל בנושא הזה. לג'ובאני רוסו יש היסטוריה של אלימות. הוא התעלל בדורון מירן, ומתנהג כמו עבריין. אני לא יכולתי לראות את הבריונות הזאת יותר. ילדים רואים את זה ובטעות יקחו דוגמא מהאיש הזה. אל תהיו ג'ובאני רוסו."

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי