אחותו של הכדורגלן חשפה: "אשתו הרחיקה אותו מהמשפחה, אנחנו לא בקשר"

אחותו של מאורו איקרדי
אחותו של מאורו איקרדי | מסך, אינסטגרם

בצל הגירושים והדיווחים הרבים, איבנה איקרדי השיבה לשאלות העוקבים באינסטגרם ולא היססה לספר ש"אנשים שואלים אותי למה אני נוסעת באוטובוס בזמן שאחי נוהג בלמבורגיני. וונדה אישה קשה"

(גודל טקסט)

על איבנה איקרדי, אחותו הצעירה של מאורו איקרדי, התרגלנו לשמוע בהקשר של ריבים תקשורתיים עם גיסתה, וונדה נארה איקרדי, או במסגרת פרובוקציות בהן "כיכבה" כגון קיום יחסי מין בפריים טיים כשהייתה מתמודדת ב"הישרדות ספרד". כשברקע הפרידה והגירושין של אחיה המפורסם ואשתו השנויה במחלוקת, ראתה לנכון הארגנטינאית בת ה-26 להשיב על שאלות מיליון העוקבים שלה באינסטגרם ולא היססה להגיב על הנתק בינה לבין אחיה החלוץ.

"כולכם יודעים שאחי ואני לא מדברים, אני לא מסתדרת עם גיסתי, היא אישה קשה. כשאני מגיעה לאיטליה אנשים שואלים אותי 'למה את נוסעת באוטובוס בזמן שאחיך נוהג על למבורגיני'", כך סיפרה איבנה. מאז שפורסם שאחיה ואשתו עומדים בפני גירושין, איבנה מנסה לבנות חזרה את מערכת היחסים עם הכדורגלן. המשפיענית חשפה: "אנחנו בונים חזרה את מערכת היחסים שלנו. אני מוכנה להתפייס ואמרתי לו את זה. הדלת שלי תמיד תהיה פתוחה ואם הוא ייצטרך אותי אני אתמוך בו". 

כזכור, איקרדי ניתק את הקשר עם אחותו הצעירה ממנו בשלוש שנים לאחר שהיא ו-וונדה "לא הסתדרו" ורבו כבר לפני שש שנים, ריב שהתפוצץ והעסיק את ארגנטינה כולה. "וונדה הרחיקה אותו מכל המשפחה שלנו. עכשיו אני מקווה שהוא יתעשת ויזכור את כל האנשים שבאמת אוהבים אותו בחיים", כתבה איבנה והוציאה החוצה את כל אשר היה על ליבה. בינתיים, איקרדי מנסה לחזור לשגרת האימונים שלו באינסטנבול, תוך כדי ש-9 מיליון העוקבים שלו מגיבים על כל פוסט ומדרבנים אותו: "אל תסלח לוונדה לעולם. היא הרסה אותך ואת הקריירה שלך". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי