מתפוצצת: הג'וב החדש של שונית חמד

שונית חמד
שונית חמד | אינסטגרם

תגידו מברוק לאשת הכדורגלן הכי עסוקה בארץ, שמצאה ג'וב חדש בטלוויזיה, והקדימה מספר מועמדות טובות אחרות

(גודל טקסט)

תגידו מברוק לאשת הכדורגלן הכי עסוקה בארץ, כי לשונית חמד, אשתו של כוכב הפועל באר שבע תומר חמד, יש ג'וב חדש – והפעם הוא בטלוויזיה. הדוגמנית שצילמה לאחרונה את תוכנית הראיונות הנשית שלה ליוטיוב תצטרף לפאנל של תוכנית הבוקר החדשה של רשת 13 בהנחייתה של גאולה אבן, לצד שמות כמו ליאור דיין. למדור נודע ששונית נבחרה למלא את המשבצת לאחר שבחנו מספר מועמדות, והיא הייתה הפייבוריטית שבלטה יותר מכולן. 

זה מגיע לאחר שבני הזוג נבחרו לשמש כשגרירי 'לקסוס ישראל', שונית נבחרה גם להיות הפרזנטורית של 'ג'ק קובה', ולמעשה הפריצה הזאת מהווה חותם לנסיקה מאז שנחתו חזרה בישראל בתחילת הקיץ האחרון אחרי 12 שנים בגולה. שונית שיתפה את העוקבים שלה באינסטגרם בהתרגשות הגדולה וכתבה: "בחיים לפעמים אתם מפחדים לקפוץ למים. מבוהלים חוששים, מסיקיח מסקנות במהירות, משהים ובסוף מוותרים. כדי להגשים את השאיפות והחלומות שלנו, אנחנו נדרשים לאזור אומץ" שיתפה בתחושותיה על הג'וב הראשון שלה בטלוויזיה שיביא אותה אל המסך של כל בית בישראל. 

שונית המשיכה וכתבה על מנת לדרבן את כל אלו שעוקבים אחריה ללכת ולהגשים את עצמם: "להימנע מללכת לראיון עבודה ומנטלית הסיכון, זה בדיוק כמו הסיכון להישאר תקועים באותו מקום. בקיצור, תעיזו, תאמינו בעצמכם, תנסו מקסימום תצליחו. ואם לא תצליחו, זה בדיוק כמו שלא תנסו. וזהו, אני מתרגשת בטירוף.

אנחנו מבינים בדיוק מדוע החליטו ברשת להאמין בשונית ולבחור בה ומחכים לפתוח איתה את הבוקר שלנו. שיהיה בהצלחה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי