אוהדי ארגנטינה זועמים במסר לאלבארס: "זרוק את חברה שלך"

חוליאן אלברס וחברתו | אינסטגרם

הכישרון הגדול הוביל את הנבחרת לצידו של ליאו מסי לזכייה במונדיאל, אבל מהלך אחד של בת הזוג הוביל את האוהדים לחתום על עצומה נגדו. למה זה קרה?

(גודל טקסט)

חוליאן אלבארס, הכישרון הגדול של נבחרת ארגנטינה, היה בין הצעירים שעזרו לנבחרתו לזכות באליפות העולם לצידו של ליאו מסי ושאר החברים. מהרגע שקיבל את הקרדיט ממאמנו, החזיר ובגדול עם 4 שערים ובישולים שגרמו לו לזהור על כר הדשא ולהפוך בגילו הצעיר לאחד השחקנים הבולטים במונדיאל. רגע לפני שהוא שב חזרה למנצ'סטר סיטי קבוצתו האנגלית כשנראה שהכל מושלם בתקופה זו של חייו, אוהדי ארגנטינה קראו לו "לזרוק" את בת הזוג שלו.

מסתבר שלמרות האופוריה סביב הזכייה במונדיאל, האוהדים הארגנטינאים לא יכלו שלא לשים לב לגישה הבעייתית של בת הזוג של החלוץ, אמיליה פררו. אלפי אוהדי ארגנטינה חתמו על עצומה תחת העמוד change.org שם פתחו דף שנקרא "חוליאן, תיפרד ממרי ג'יין". כידוע הכינוי של אלבארס הוא "העכביש" ועל כן הדביקו האוהדים לזוגתו את שמה של בת הזוג של גיבור העל. כבר למעלה מ-25 אלף איש חתמו על העצומה הזאת בעקבות הפעילות שלה ברשתות החברתיות ובעיקר בגלל סרטון אחד שרץ ברשת והצליח לעצבן רבים. 

באותו סרטון, ילדים מבקשים מהיהלום הצעיר שיחתום להם, זוגתו אמיליה נראית כמקבצת אותם לעשות תמונת סלפי קבוצתית ומבקשת מהם לעזוב מבלי שהסקורר חתם להם כבקשתם. האוהדים והגולשים מאד לא אהבו את זה ולכן החליטו לפתוח את העצומה וקראו לאלבארס להיפרד ממנה. "היא לא מבינה את האחריות בלהיות כדורגלן מפורסם ומשפיע על מיליונים", "איך אפשר להתייחס ככה לילדים?" כתבו העוקבים שלא הבינו גם איך אשת הכדורגלן בת ה-21 לא שיתפה שום פוסט מפרגן לבן הזוג שלה לאחר הזכייה בגביע. יחזיקו יחד או לא? 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי