כוכב העבר הזמין שלוש נערות ליווי – ונדהם לגלות שמדובר בגברים

זוג במיטה, אילוסטרציה | Flashpop / getty Images

האירוע המביך שהסתיים במעצר של רונאלדו, כמות הרומנים המטורפת של פלה והמסיבה הפרטית של אדריאנו. באנגליה חזרו לסקנדלים של הברזילאים הגדולים

(גודל טקסט)

בסוף השבוע ליבם של חובבי הכדורגל נשבר, כאשר מלך הכדורגל פלה הלך לעולמו בגיל 82 לאחר מאבק במחלה קשה. הברזילאי נחשב לסלבריטאי הברזילאי הבינלאומי הראשון אבל הוא בהחלט לא האחרון. במהלך השנים נחשפנו לשחקנים אדירים שיצאו מארץ הסמבה, וכמו שהם היממו אותנו על כר הדשא, מסתבר שגם בחייהם האישיים היו לא מעט סקנדלים.  ב"דיילי מייל" האנגלי חזרו אחורה בזמן לכמה מהסיפורים הכי מטורפים ואינטימיים מחייהם של כוכבי הכדורגל הענקיים של ברזיל.

הפרשה המביכה של רונאלדו

מי שלא יוכל לשכוח את מה שקרה לו בזמן ששיחק בשורותיה של מילאן הוא רונאלדו, חלוץ העבר הגדול, שנהג לשכור את שירותיהן של נערות ליווי שונות באופן קבוע. עד שערב אחד, בזמן שהתאושש מפציעה בריו דה ז'נירו, העיר בה נולד, החליט הפנומן להזמין שלוש נערות ליווי ולבלות איתן לילה של שיכרון חושים, אלא שאז הוא נדהים לגלות שמדובר בגברים והדברים יצאו מכלל שליטה. רונאלדו נעצר על ידי המשטרה לאחר שאחת מהן התלוננה וטענה שהוא איים להרביץ לה, והוא טען מנגד שניסו לתפור לו תיק ולסחוט ממנו כסף.

הרומנים האסורים של פלה

פלה האגדי אמנם לא נחשב לחיית מסיבות ואף נחשב לדמות מאוד ממלכתית וייצוגית, אבל רומנים לוהטים מאחורי הגב של אשתו זה דבר שלא היה זר לו בכלל. הווינר שזכה שלוש פעמים בגביע העולם, חשף בסרט דוקומנטרי ב'נטפליקס' לפני שנה שהוא בגד באשתו כל כך הרבה פעמים שהוא איבד "תחושה לגבי כמה ילדים יש לו". כשנשאל אם היה קשה להישאר נאמן כל השנים, השיב בצורה נחרצת: "בכנות, זה היה קשה. היו לי כמה רומנים שחלקם נגמרו גם בילדים שעשיתי אבל גיליתי עליהם רק מאוחר יותר". פלה, שהיה נשוי שלוש פעמים, טען בין השאר שהוא מעולם לא שיקר לנשים שהיו איתו לגבי הרומנים שניהל, כך שלפחות לדבריו הוא היה כן.

המסיבה הפרטית של אדריאנו

עוד ברזילאי שידוע בתור 'חיית לילה" הוא אדריאנו, אקס אינטר, שלא מפסיק להסתבך ולככב בכותרות של מדורכי הרכילות מהסיבות הממש לא נכונות. "הקיסר", ששמו נקשר לפשע בשנים האחרונות ולא מזמן גם התגרש מאשתו שבועות בודדים לאחר שהתחתנו, ביזבז בערב אחד 13 אלף יורו (!) על 18 נערות ליווי שהזמין והגיעו כולן יחד למסיבה פרטית אצלו בברזיל, וניסו לעודד אותו אחרי עסקת מעבר שכשלה למועדון פאר מהליגה הצרפתית. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי