לפני המיליונים והתהילה: לא תאמינו במה עבדה נטע אלחמיסטר

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | אור גפן

אשתו המצליחה של רמי גרשון חשפה בפני כולם ממה היא התפרנסה לפני ימי הזוהר והאימפריה שבבעלותה. וגם: עם מי היא התנשקה בסילבסטר?

(גודל טקסט)

2023 נפתחה בקול תרועה ואמש (שבת) חגגו בכל העולם את הסילבסטר, אולי הערב הכי נוצץ בשנה. בזמן שרמי גרשון נשאר בבית לנוח בשל המשחק הגדול של קבוצתו מכבי חיפה מול הפועל באר שבע, לא תאמינו עם מי נטע אלחמיסטר התנשקה בחצות. אשת העסקים והדוגמנית בת ה-28 יצאה לחגוג את השנה החדשה במסיבת הסילבסטר של הזמרת נועה קירל לצד חבריה הטובים וביניהם גם מי שזכתה לנשיקה על השפתיים ממנה ב-00:00 בלילה, הזמרת נטע ברזילאי. 

עוד לפני התהילה: נטע כמארחת באולם אירועים
עוד לפני התהילה: נטע כמארחת באולם אירועים | מסך, אינסטגרם

תחליף טוב לכדורגלן הפרטי שלה? כידוע, השתיים חברות קרובות בשנים האחרונות, עוד מאז שזוכת אירוויזיון 2018 כיכבה על המסלול בתצוגת האופנה של המותג של אלחמיסטר, "bananhot". עוד לפני שעלתה על פאייטים ויצאה לחגוג את השנה האזרחית החדשה, מעצמת האינסטגרם השיבה לשאלות 1.7 מיליון העוקבים שלה וחשפה פרט מעניין מאוד בנוגע לחייה האישיים. מסתבר שלפני חיי הזוהר והתהילה העצומה שהשיגה מאז שעלתה לכותרות, עוד לפני שפתחה את מותג בגדי הים המצליח, נטע עבדה כמארחת באולם האירועים "חצר נצר". 

נטע ונטע חוגגות במסיבת הסילבסטר של נועה קירל
נטע ונטע חוגגות במסיבת הסילבסטר של נועה קירל | מסך, אינסטגרם

"אני עוד זוכרת אותך מארחת באולם אירועים בבאר יעקב. תמיד אמרו שאת תהיי כוכבת" כתבה לה אחת העוקבות ואלחימסטר שיתפה תמונה מאותה תקופה והוסיפה את התפעלותה: "וואו איך זכרת. היו ימים". אז לפני שהחלה לדגמן נטע עבדה כנערה צעירה באולם האירועים וכיום היא מיליונרית בעלת מספר עסקים, פרזנטורית של רשתות ענק ואפילו שופטת אורחת בריאליטי המצליחה של קשת. אם יצא לכם לצפות ב'זמר במסיכה' נטע חשודה מאד כקול שנמצא מאחורי התחפושת של הארטישוקית, אבל בכלל עומדת לככב כחלק מפאנל השופטים בימים הקרובים כפי שחשפה במסגרת השאלות תשובות. ואם הארטישוקית תשתתף במקרה בפרק בו תתארח אשת הכדורגלן, אז אפשר לשלול שמדובר בה. בקיצור, חלומות מתגשמים. שנה טובה!

אבק כוכבות
אבק כוכבות | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי