אחרי שנפרדה מזוכה האח הגדול, קפטנית נבחרת ישראל חשפה זוגיות עם אישה

נשיקה מול המצלמות. קארין והדר
נשיקה מול המצלמות. קארין והדר |

אחרי שמערכת היחסים בינה לבין ישראל אוגלבו הסתיימה, קארין סנדל הציגה את בת הזוג החדשה שלה - שחקנית כדורסל מהליגה הלאומית

(גודל טקסט)

אמנית הגבות שיר נקש השיקה הבוקר ליין מוצרים לגבות ולריסים בחנות של רשת אפריל בקניון רמת אביב, לשם הגיעה קפטנית נבחרת ישראל בכדורגל והפרשנית שכולכם התרגלתם לראות על המסך בחודש האחרון במונדיאל בקטאר. קארין סנדל (34) חשפה לראשונה את בת הזוג החדשה שלה, הדר רפאל. את הכדורגלנית רובכם מכירים כבת הזוג של זוכה האח הגדול, ישראל אוגלבו, שהיה צמוד אליה עוד בימים שהשתתפה ב'גולסטאריות", אך כעת הלב שלה שייך למישהי אחרת. 

סנדל לצד בת הזוג. מברוק
סנדל לצד בת הזוג. מברוק | רפי דלויה
המון בהצלחה. קרין והדר
המון בהצלחה. קרין והדר | רפי דלויה

למדור נודע כי השתיים הכירו כבר בשנה שעברה במסיבת יום ההולדת של חברה משותפת, שחקנית הכדורסל שרון זאבי ובחודשים האחרונים נרקם הקשר ביניהן. הדר בת 29 וגם היא מגיעה בדיוק כמו בת הזוג שלה מעולם הספורט, רק מענף אחר. הצמודה של סנדל היא שחקנית כדורסל בכירה באליצור תל אביב בליגה הלאומית, ומעבר לכך עובדת כרואת חשבון. בדומה לקארין, גם היא יצאה ממערכת יחסים לא מזמן ואפילו הייתה מאורסת כשרגע לפני החתונה "חתכה" והחליטה להיפרד, כך על פי מקורבים.

בעבר סיפרה קארין באחד הראיונות עימה שישראל הוא הגבר הראשון בו התאהבה. לפניו הייתה במערכת יחסים במשך שלוש שנים עם אישה. במדורי הרכילות פינטזו שהרומן של קארין וישראל יסתיים בחתונה בזכות האהבה הגדולה שחוו, אך בחודש ספטמבר האחרון אחרי 4 שנות זוגיות השניים פירקו את החבילה. נאחל לשחקנית הכדורגל ושחקנית הכדורסל בהצלחה בדרך החדשה! 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי