מג'ודו לכדורגל: הזמרת והשחקן מטריפים את הביצה המקומית

עדי ביטי | צילום: אינסטגרם

הלם מוחלט: שחקן נבחרת ישראל פרסם תיעוד שלו לצד הזמרת המצליחה, במערכת יחסים נוצצת שכמותה מזמן לא ראינו. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

חדשות נהדרות לסוף השבוע הקרוב, בעקבות זוגיות חדשה בעולם הכדורגל: הנציג שלנו באולימפיאקוס היוונית, דורון ליידנר (20), והזמרת המפורסמת עדי ביטי, שיתפו אמש (חמישי) תמונה רשמית המשיקה זוגיות חדשה.

עדי ביטי ודורון ליידנר מבלים באתונה | צילום: אינסטגרם

השניים הכירו לאחר ביקורים תכופים של הכוכבת ומשפחתה ביוון. אמנם זו אינה הפעם הראשונה שבת ה-21 נקשרת לעולם הספורט, כאשר לפני שלוש שנים ניהלה מערכת יחסים עם הג'ודוקא דין גמר, אך כעת היא מוסיפה לראשונה לרזומה שלה את הטייטל "אשת כדורגלן".

ביטי וליידנר נהנו מארוחת ערב במסעדה באתונה ושיתפו שתי תמונות, מה שגרם למדור לפנות למגן השמאלי בכדי להבין איך נולד הקשר ביניהם. "עדי נמצאת הרבה באתונה בגלל המשפחה שלה אז הכרנו", סיפר ליידנר, ואנחנו רק יכולים להיות שמחים ונרגשים מהצמד החדש שנולד בפתיחתה של השנה. ביטי, כזכור השתתפה בעונת ה- VIP של "הישרדות" בה ניצח אסי בוזגלו, ועוד לפני התפרסמה כילדה ב"בית הספר למוזיקה". היא סגרה את חשבון האינסטגרם שלה אחריו עקבו למעלה מ-880 אלף איש, ולא מזמן פתחה אחד חדש. נראה לנו ש-2023 עומדת להיות השנה של הזוג הזה. שיהיה בשעה טובה.

עדי ביטי ודורון ליידנר מבלים באתונה | צילום: אינסטגרם

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי