לא משאירה מקום לדמיון: תמונת העירום החדשה של וונדה איקרדי

וונדה נארה איקרדי
וונדה נארה איקרדי | מסך, אינסטגרם

בצל הגירושים ממאורו איקרדי, אשת הכדורגלן לשעבר החליטה שיותר מידי זמן היא לא הסירה את הבגדים והעלתה תמונה נועזת ואופיינית ששברה את הרשת: "המשחק נגמר". לירון שרון עם הפרטים והיעד הבא

(גודל טקסט)

אשת הכדורגלן הכי פרובוקטיבית בעולם, וונדה נארה איקרדי, דואגת של- 15.6 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם לא יהיה משעמם. בזמן שהיא עסוקה בעיקר בהסכם הגירושים שלה ושל מאורו איקרדי, בת ה-35 החליטה שיותר מידי זמן היא לא הורידה את הבגדים ועל כן התמונה האחרונה ששיתפה בחשבון הפרטי שלה לפני מספר שעות, הצליחה לגרום למילוני לסתות להישמט לרצפה לאחר שרק חוטיני זעיר והיד שלה מצליחים להסתיר את איבריה האינטימיים.

הפרודה הטרייה של איקרדי ומי שהייתה הסוכנת שלו בתשע השנים האחרונות, הצטלמה בחוף הים בבואנוס איירס בסוף השבוע, שם היא עדיין מבלה עם חמשת ילדיה, עוד מאז שנגמר המונדיאל. "המשחק נגמר" כתבה על גבי התמונה הנועזת ששיתפה ובעקבותיה גם חסמה את האפשרות להגיב, ואפשר להבין מדוע.

לאחר הפרידה מהחלוץ בן ה-29, כעת כוונתה של וונדה היא לחזור לגור בארגנטינה עם ילדיהם. באתר LAM כתבו: "וונדה מתכוונת להישאר בארגנטינה. שלושת הבנים שלה משחקים באיסטנבול ועד היא תהיה על הקו, ולאחר מכן היא תראה אם תצליח לשוב למולדתה באופן סופי". 

ובזמן שהיא נעלה את האפשרות להגיב על תמונתה האחרונה, וונדה לא נשארה אדישה לתמונה ששיתף האקס שלה. איקרדי העלה תמונה שלו יושב על ספה ונשען על זרועו, כשמבין שלל קעקועיו, הגדול ביותר הוא גם הכי בולט. "וונדה" כתוב על זרועו השמאלית ומי שהייתה בת הזוג שלו בעשור האחרון הגיבה: "הקעקוע הזה אש". גם לאשת העסקים הפרובוקטיבית קיים עדיין קעקוע "מאורו" על פרק כף ידה ויהיה מעניין לדעת אם יחליטו להסיר את השמות שלהם, או שגם הסכם גירושים הנרקם לא יהיה מה שיפריד בין הזוג בעל מערכת היחסים הכי סוערת והזויה בכדורגל העולמי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי