הפתעת השנה: אירינה שייק בזוגיות מסעירה עם ספורטאי על?

זוגיות חדשה ומסעירה? שייק
זוגיות חדשה ומסעירה? שייק | מסך, אינסטגרם

במקביל לשמועות כי חזרה לזרועותיו של קופר, האקסית המיתולוגית של כריסטיאנו רונאלדו העלתה הסטורי "תמים" שהצית את הרשת

(גודל טקסט)

אחרי שחגגה 37 חורפים, האקסית המיתולוגית של כריסטיאנו רונאלדו, הדוגמנית המצליחה אירינה שייק היממה את 21 מיליון העוקבים שלה. על פי השמועות, היפייפיה חזרה לאקס שלה, השחקן ההוליוודי בראדלי קופר, אבל מעבר לתיעוד שלהם נופשים עם בתם המשותפת, אין הודעה או תמונה החושפת את חידוש הקשר הרומנטי ביניהם. מה שכן עורר והסעיר לאחרונה את מדורי הרכילות באנגליה ובארה"ב היה סטורי "תמים" ששיתפה שייק והצליח להפתיע את כולם.

את חגיגות יום הולדתה, בילתה שייק בקרב החברות הקרובות שלה שאירגנו לה סוף שבוע של שיכרון חושים, מילאו את דירתה בעוגות, פרחים ומתנות, ובעיקר מילאו לה את הלב. שייק כתבה לעוקבים: "תודה רבה לכם על האיחולים, כל כך הרבה אהבה. אם לא עניתי זה כי אני עסוקה בלאכול עוגה, לישון ולאהוב את כולכם. ברת מזל ומודה על הכל". בינתיים, ממש במקביל, האם ייתכן שנרקם לו קשר רומנטי חדש בחייה של האקסית של רונאלדו שגורם לה להרגיש ברת מזל? יש מצב גדול שכן.

אהבה חדשה? ימים יגידו
אהבה חדשה? ימים יגידו | מסך, אינסטגרם

הרווק הנצחי, נהג מירוצי הפורמולה 1 המחזיק בשיא העולמי, לואיס המילטון, חוגג היום 38, יממה אחת בלבד אחרי הרוסייה הלוהטת, שהייתה האישה היחידה שאיחלה לו מזל טוב, וכתבה לו קבל עם וסטורי: "מזל טוב למזל הגדי האהוב עליי" ושיתפה תמונה שלו עם כתר של מלך. מעבר לעובדה שהם חולקים את אותו המזל, עכשיו במדורי הרכילות משתגעים לדעת האם יש מעבר, והאם ייתכן שאחרי שיצאה עם אחד הכדורגלנים הגדולים בעולם, שחקן ובמאי הוליוודי זוכה אוסקר, כעת הגבר החדש בחייה של שייק הוא נהג מרוצים שמעולם לא נישא? למרות הרצון לקאמבק עם קופר, יש מצב שהציוות הזה יכול לעבוד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי