"מתפוצצת" מאז המונדיאל: החיים החדשים של "האוהדת הסקסית"

איוונה קנול
איוונה קנול | an MacNicol / Contributor

מסיבות אקסקלוסיביות, זמן איכות עם הסלבס הכי נחשבים בעולם וסיפורים על פניות מכדורגלנים בזמן גביע העולם: מיס קרואטיה לשעבר קוטפת את פירות ההצלחה לאחר שהפכה ללהיט של הטורניר בקטאר

(גודל טקסט)

אחרי שהיממה את חובבי הכדורגל במהלך המונדיאל בקטאר, גם בארה"ב הספיקה "האוהדת הסקסית" איוונה קנול לסרב לרדת מהכותרות בסוף השבוע האחרון. כבר מספר ימים שהאוהדת הכי מפורסמת של נבחרת קרואטיה מבלה במיאמי, שם נתפסה צמודה חזק לזוכה האוסקר ג'יימי פוקס וכעת מסתבר שגם לאונרדו דיקפריו לא נשאר אדיש אליה והזמין אותה למסיבת הסלבס שערך בשישי האחרון. בת ה-30 נתפסה מבלה לצידו של הראפר המפורסם דרייק, שהתרשם מאד מהרעש שיצרה סביבה במהלך גביע העולם שכידוע גרם לה להפוך לסופר ויראלית עם 3.6 מיליון עוקבים. 

הסטורי של קנול
Ivana Knöll | מסך, אינסטגרם

כמו כן כעת מתברר שבאופן לא מפתיע, במהלך המונדיאל היא עוררה עניין גם בקרב השחקנים. השבוע היא סיפרה שגם בזמן שהטורניר התנהל, חלק מהשחקנים פנו אליה במסרים אישיים באינסטגרם ורצו להיפגש. "כן, אני זוכרת כמה מהשחקנים כותבים לי ב-DM ושואלים מה שלומי, בלה בלה בלה", סיפרה וצחקה, ואף חשפה: חלק מהשחקנים שפנו אליה היו מנבחרות יריבות של קרואטיה, שהתנצלו בפניה על כך שהם הולכים לנצח אותה. "חלק היו אומרים לי – סליחה על מחר", היא מספרת, "אני לא הייתי מגיבה להם, אלא רק כשהמשחק נגמר".

רבים הסתקרנו מההופעה הבאה שתלבש האוהדת הנועזת, שהחשבון שלה הפך לאחד הנצפים בעולם. וגם עכשיו, כבר למעלה משלושה שבועות אחרי שנגמר המונדיאל, איוונה עדיין מצליחה לשמור על הרף הגבוה. היא פירסמה נתון מטורף: יש לה כניסות של כמעט מיליארד איש לחשבון שלה בחודש האחרון. "זה טירוף" היא כתבה לעוקבים, "מיליארד איש נכנסו לחשבון שלי", הוסיפה ותייגה את אינסטגרם. את הנתון המשוגע הזה החליטה לחגוג, ונראה שעוד תשמעו הרבה על הקרואטית חובבת הכדורגל שמושכת תשומת לב בכל מקום אליו היא מגיעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי