רק ידידים? האמת על מערכת היחסים בין דורון ליידנר ועדי ביטי

עדי ביטי | צילום: אינסטגרם

אחרי שהיה נראה כי הכדורגלן והזמרת בזוגיות, המגן של הנבחרת הבהיר כי ביטי נמצאת הרבה באתונה בגלל המשפחה שלה וכך הם הכירו, אך הסביר כי לא מדובר במערכת יחסים רומנטית, לפחות בינתיים

(גודל טקסט)

בסוף השבוע שיתף הנציג שלנו באולימפיאקוס מליגת העל היוונית, דורון ליידנר (20), תמונות לצד הזמרת המפורסמת עדי ביטי (21), מבילוי משותף במסעדה ביוון. המגן השמאלי שיתף את התמונות שהעלתה הזמרת ויחד עם הרחשים בסביבת הזוג שהגיעו עד לאוזניי המדור, היה נראה כי מדובר בתחילתה של מערכת יחסים חדשה המאחדת בין עולם הכדורגל לעולם הבידור.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1141852

אבל, מסתבר שזה עדיין לא קורה באופן רשמי. "עדי נמצאת הרבה באתונה בגלל המשפחה שלה, אז הכרנו" כך סיפר לנו ליידנר אך הבהיר שהם לא ביחד אלא רק "ידידים". אתם יודעים מה אומרים, מערכות היחסים הטובות ביותר נרקמות בזכות ביסוס חברות קרובה בין שני הצדדים ככה שלכו תדעו מה יוליד העתיד. אז אמנם עוד לא ניתן לקרוא לה "אשת כדורגלן" באופן רשמי אבל עולם הכדורגל יישמח לקבל את ביטי אליו בזרועות פתוחות.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1141850

מעבר לביקורים התכופים של הכוכבת ומשפחתה ביוון, נזכיר שזו אינה הפעם הראשונה ששמה של ביטי נקשר לעולם הספורט. לפני שלוש שנים ניהלה מערכת יחסים עם הג'ודוקא דין גמר. כזכור, היפייפיה השתתפה בעונת ה-VIP של "הישרדות" בה ניצח אסי בוזגלו, ועוד לפני שהתפרסמה כילדה ב"בית הספר למוזיקה", סגרה את חשבון האינסטגרם שלה שאחריו עקבו למעלה מ-880 אלף איש ולא מזמן פתחה אחד חדש. 

This image has an empty alt attribute; its file name is 1098543

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי