אשתו של שחקן מכבי חיפה בוכה וזועמת: "הלב שלי פשוט נשרף"

נוי ביבי-מאיר
נוי ביבי-מאיר | מסך, אינסטגרם

חלק מנשות שחקני ליגת העל רותחות בעקבות גזר הדין של האם והבת שהתעללו בפעוטות במעון בצפון. שי זהבי: "הלוואי והיו מדברים על זה יותר בחדשות וכמה זה לא צודק כמו שמדברים על הממשלה החדשה"

(גודל טקסט)

כוכבת הילדים מיקי ידועה כאחת הנשים הדומיננטיות בישראל בכל הנוגע למאבק עבור ילדים שעברו התעללויות בגנים. לפרסום האחרון שלה בונשא, חלק מנשות הכדורגלנים המפורסמות בארץ פשוט לא היו יכולות להישאר אדישות.

כוכבת הילדים העלתה סרטון קצר של פעוט מתוק בשם שרבל שנכנס למעון במועצה מקומית פסוטה בגיל שבעה חודשים לאחר התפתחות תקינה ובריאה לחלוטין. אחרי חצי שנה במעון "סיג'אר ולאקן" של סאוסן ושורוק קסיס, שרבל סובל מפגיעה עצבית באוזן ובעין, פוסט טראומה מורכבת ועיכובים התפתחותיים נרחבים.

זועמות. שי ונוי
זועמות. שי ונוי | מסך, אינסטגרם

בסרטון מוצגת לכאורה הסיבה: "הפגיעה הזאת היא מעשה אדם", לצד תמונות קשות לצפייה בהן סובל הפעוט חסר הישע מהתעללות ומכות מצד האם וביתה המנהלות את הפעוטון. אמש (שלישי) ניתן גזר הדין והשתיים קיבלו 5.5 שנות מאסר בפועל לאחר שהותירו ילד נכה לכל החיים.

שי זהבי, אמא לשלושה, הצטמררה מהמקרה, שיתפה את הסרטון אל מול 120 אלף העוקבים שלה וכתבה: "פשוט הזוי! אלו הילדים שלנו בידיים שלהם וזה קורה יותר מידי. איפה הענישה המוצדקת? הלוואי והיו מדברים על זה יותר בחדשות וכמה זה לא צודק כמו שמדברים על הממשלה החדשה בלי סוף".

נוי ביבי מאיר, אשתו של שחקנה של מכבי חיפה רז מאיר, שיתפה גם היא את העוקבים באינסטגרם שבכתה במשך שעה אל מול התמונות הקשות: "הלב שלי פשוט נשרף. מה הרגישו אותם ילדים שבכו ימים עד שגילו את ההתעללות הזאת. הלב שלי פשוט כואב, איך אפשר לפגוע ככה בחסרי ישע?" כתבה האמא הטרייה והוסיפה: "במדינה מתעסקים בשטויות במקום להגן על חסרי ישע שלא יכולים בעצמם. אני בטוחה שרובכם לא ידעתם על המקרה וזה חמור ביותר כי המדינה מזלזלת בנו ובילדים שלנו. תפיצו את הכישלון של מערכת המשפט והענישה שלנו. אף ילד כאן לא בטוח".

מי שהסיוט הזה היה המציאות שלה ושל משפחתה, יובל ביטון, אשתו של בן ביטון מהפועל תל אביב, שבתם נפלה קורבן להתעללות, הגיבה גם היא לעונש שקיבלו האם והבת המתעללות: "5 שנות מאסר לגננת שהפכה ילד לנכה! בושה וחרפה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי