הדוגמנית מנסה לפתות את הכוכב: "החזה הגדול שלי טבעי לחלוטין"

רוניקה ראג׳ק
רוניקה ראג'ק | מסך, אינסטגרם

הדוגמנית הלוהטת הפכה לאוהדת שרופה של קבוצתו: "אני אוהבת אותו ותראו לי מי לא. הוא הכי טוב בכל הזמנים". תצליח לגרום לו להתאהב בה?

(גודל טקסט)

זה לא סוד שהדוגמנית ורוניקה ראג'ק היא מעריצה מושבעת של טום בריידי, שהוא "האליל" שלה ושבזכותו הפכה לאוהדת שרופה של פוטבול, כפי שחשפה בראיון בחודש שעבר. 3.5 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם נחשפו לתמונה ששיתפה עם חולצתו של הקווטרבק של טמפה ביי באקנירס והכיתוב: "ראיתי את האגדה. ואם אי פעם מישהו ישאל אותי שוב, כן, אני אוהבת את טום בריידי ותראו לי מי לא. אפילו השונאים שלו אוהבים אותו כי יודעים שהוא הכי טוב בכל הזמנים". 

לאור האהבה העזה שלה אליו, נראה שמיס סלובקיה לשעבר תעשה הכל כדי להסב את תשומת לבו של האמריקאי. בראיון לפודקאסט "Pillow Talk", בת ה-26 דיברה על הרבה דברים אך מה שזכה להכי הרבה עניין היה כמובן הווידוי שלה בנוגע לחזה שלה, האם הוא אמיתי או לא ואיך הוא כזה גדול. ורוניקה חשפה: "השדיים הם שלי לחלוטין. לא עשיתי ניתוח. בתור נערה היה לי חזה קטן אבל קיץ אחד בתיכון שתיתי הרבה מהבירה של אבא שלי והחזה שלי גדל למימדים שהוא היום. אם את רוצה חזה גדול, תשתי הרבה בירה!",המליצה ספק בצחוק ספק ברצינות למעריצים. 

אמנם בריידי לא הביע התעניינות פומבית בפצצה הבלונדינית, אך מהרגע שפורסם על גירושיו מהדוגמנית הברזילאית ג'יזל בונדשן, ורוניקה מנסה לתפוס את תשומת ליבו בכל דרך אפשרית. כרגע כל הפוקוס שלו מופנה כלפי ילדיו והקריירה שלו, אך בקצב הזה הנחישות האירופאית של ורוניקה עשויה להניב תוצאות.

לא סביר שיצא לה לשמוע "לא" מגבר אי פעם בחייה ונראה שכיבוש ליבו של ספורטאי העל מהווה אתגר מעניין עבורה. אם תצליח לגרום לו להתאהב בה כפי שהיא סיפרה שחולמת, יהיה להם סיפור מדהים לספר לנכדים. בריידי בן ה-45, אגב, לא מחק שום תמונה של גרושתו הטרייה מחשבון האינסטגרם שלו, כך נראה שרגשית הוא עוד לא פנוי להמשיך הלאה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי