"לא ברור איך יצאתי חי": המשימה ש"יצאה משליטה" ב"גולסטאר"

רז זהבי
רז זהבי | אור גפן

אחרי סערת ג'ובאני רוסו, לירון שרון מביאה לכם את הפרטים המלאים מהתוכנית המצליחה שלא מפסיקה לייצר דרמות

(גודל טקסט)

"גולסטאר מרוקו" ממשיכה לספק דרמות גדולות. אחרי הריב והפיצוץ הגדול בין ג'ובאני רוסו לבין גיא הוכמן, כעת הגיע תורו של הפרשן וכוכב הריאליטי רז זהבי, להצטרף ל"חגיגה". תקרית שהתרחשה בין זהבי לבין הוכמן במהלך אחת המשימות גרמה שוב לרוחות לסעור לאחר הפרק ששודר אתמול (ראשון), במהלכו הפרשן והקומיקאי נקלעו לעימות פיזי שגרר ריב קולני.

זהבי רץ לכדור ונתקל בגופו בהוכמן והשניים החלו להיאבק. "אני על הרצפה והוא דופק לי אגרופים על הראש" סיפר הוכמן למצלמה. "מה אתה שפוי? מה אתה נורמלי? למה בפנים? זה לא משחק!", צעקו לעברו של זהבי הוכמן ואלירז שדה. "מה נראה לכם בדיוק? ששמו אותנו במסדרון צר בכדי שנשחק דוקים?" שאל זהבי באופן רטורי בזמן שסיפר את הצד שלו. "רז, הגזמת לגמרי" אמר לו אייל גולן, מאמן הקבוצה היריבה. זהבי השיב לו: "אייל, אמרתם שאין חוקים, אמרתם תעשו הכל". הוכמן הנסער שנפגע בעינו כתוצאה מהעימות אמר בלהט הדברים: "אתה שקרן ובאת אליי עם הרגל".

הסטורי של רז זהבי
הסטורי של רז זהבי | מסך, אינסטגרם

זהבי מיהר להתייחס לתקרית בחשבון האינסטגרם שלו, כששיתף את הווידאו שפירסמו "ישראל בידור" וכתב: "כשמכניסים שני ווינרים למסדרון צר, כשלא קובעים חוקים וכללים וכשהמטרה היא שרק אחד ייצא מהצד השני עם הכדור, אז בהחלט יש מצב שהמשימה תצא משליטה ותיצור ריב מיותר". בן ה-51 הבהיר שלמרות הריב והעצבים, הכל בסדר ביניהם כשסיכם את הדברים: "אבל מה שהיה במרוקו, נשאר במרוקו".

הוכמן שיתף גם הוא את הסרטון וכתב: "לא ברור איך יצאתי חי מהצילומים האלה".

הסטורי של גיא הוכמן
הסטורי של גיא הוכמן | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי