לא לבעלי לב חלש: הפורצת מגמר האלופות פתחה חשבון למבוגרים בלבד

קינסיי וולנסקי
קינסיי וולנסקי | מסך, אינסטגרם

אחרי שהיממה את עולם הכדורגל והפכה למעצמת רשת, קינסיי וולנסקי החליטה להגיד "כן" למעריצים הרבים ועברה לשלב הבא, בו אנחנו משערים בזהירות שהיא תצבור קהל גדול מאוד תרוויח לא מעט כסף

(גודל טקסט)

הדרך של עולם הכדורגל ופלטפורמת ה'אונליפאנס' מצטלבת בשנה האחרונה, לאחר שיותר ויותר אוהדות כדורגל מפורסמות פותחות חשבון באפליקציה ומרוויחות ממנה מיליונים. השם הכי לוהט שהצטרף הוא של מישהי שכל העולם מכיר מצוין. זוכרים את קינסיי וולנסקי, שפרצה בקיץ 2019 לכר הדשא במהלךג מר ליגת האלופות בין ליברפול לטוטנהאם בחוטיני זעיר? איך אפשר לשכוח.

כמעט ארבע שנים חלפו מהרגע בו הפכה האמריקאית לשם מוכר בקרב חובביהכדורגל סביב העולם כולו, וכעת החליטה בת ה-26 לפתוח גם היא חשבון אונליפאנס ולהרוויח כסף מהגנים הטובים שקיבלה מהוריה. מאז אותה הפריצה שנעשתה על מנת לקדם את אתר המתיחות של האקס שלה, היוטיובר ויטלי זדורובסקי, קינסיי הפכה בעצמה למעצמת רשת עם למעלה משלושה וחצי מיליון עוקבים באינסטגרם.

את החשבון החדש שלה פתחה, תאמינו או לא, בעקבות דרישת הקהל. בכל פעם שפתחה את האופציה לשאלות העוקבים, קיבלה אלפי פניות: "מתי תפתחי חשבון אונליפאנס". בפתיחתה של 2023, החליטה הפורצת לכר הדשא ללכת על זה ופתחה את החשבון שלה בפלטפורמה המדוברת. בביו שלה היא כתבה: "החיים נועדו כדי שנחיה אותם, אז למה לא?". אנחנו בכל אופן צופים שהיא תצליח להשיג קהל מטורף ותעשה לא מעט כסף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי