שחקן נבחרת ארגנטינה נתפס בוגד בזוגתו עם עיתונאית ‎‎

פאלומה זילברברג | אינסטגרם

בתכנית הטלוויזיה "'Intrusos" חשפו בשידור חי שכדורגלן בכיר, שחזר מהמונדיאל האחרון בקטאר עם מדליית הזהב ותואר אלוף עולם, בוגד בזוגתו בשנים האחרונות - ואפילו לא מנסה להסתיר את זה. אשת הכדורגלן עברה התקף חרדה וכתבה הודעה נסערת

(גודל טקסט)

שערורייה חדשה נחשפה בשורותיה של נבחרת ארגנטינה. אלופת העולם מקטאר מככבת בכותרות והפעם לא מסיבות מקצועיות. כשאתה כדורגלן מפורסם, אתה "מגנט לנשים" – כך טענו בתוכנית הארגנטינאית 'Intrusos', שבמהלכה חשפו ששחקנה של נבחרת ארגנטינה ופיורנטינה, ניקו גונסאלס, והעיתונאית האיטלקייה נזרן די סריו, נתפסו מתנשקים בזמן שצעדו ברחובות בפירנצה. המידע הגיע למערכת התוכנית מכמה מקורות שראו במו עיניהם את השניים מבלים. 

מה הבלאגן הגדול בכל הסיפור הזה? העיתונאים הארגנטינאים חשפו את המידע על קשרה ההתקפי של פיורנטינה שידוע לכל כמי שנמצא במערכת יחסים של שנים עם פאלומה זילברברג, שגילתה על הבגידה המדוברת של בן זוגה בטלוויזיה. באופן מתבקש, הדבר זיעזע את אשת הכדורגלן, שעל פי הדיווחים עברה התקף חרדה. "נזה די סריו מטיילת באירופה ובזמן שביקרה בפירנצה היא נראתה ברחוב הולכת מחובקת עם בחור ומתנשקת איתו. מסתבר שהבחור הזה הוא כדורגלן שכולכם מכירים והוא בכלל תפוס חזק. זה ניקולס גונסאלס!" חשף אחד העיתונאים הארגנטינאים. 

גונסאלס וזוגתו במונדיאל בקטאר אחרי הגמר | אינסטגרם

לאחר מכן, לקח העיתונאי את הטלפון הנייד שלו וקרא את ההודעה ששלחה לו חברתו של שחקן הכדורגל דרך האינסטגרם ממאר דל פלאטה, שם היא נמצאת כרגע עם חברים ובני משפחה. "תפסיק להמציא. עליך להיות מעודכן לפני שאתה מפרסם מידע כזה", כתבה בת הזוג של גונסאלס בהודעה נסערת מאוד.

מאז החשיפה, לא הכדורגלן בן ה-24, לא זוגתו ולא העיתונאית פירסמו הבהרה ברשתות החברתיות. בארגנטינה כבר מדברים על שערורייה גדולה. אגב, גונסאלס לא שיחק בקטאר בגלל פציעה, אבל עקב אחרי כל משחק מהיציע ובסופו של דבר קיבל מדליה וזכה בכבוד להניף את הגביע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי