"תגיעו בהול למיון": הדרמה הגדולה והנס במשפחתו של יונתן כהן

יונתן כהן | מאור אלקסלסי

אשתו של שחקן מכבי תל אביב חשפה כי אחותה בת ה-18 עברה אירוע מוחי כחודש לאחר שהתגייסה לצה"ל: "רק תשמור לי על הקיים כי שום דבר לא מובן מאליו". לירון שרון עם הפרטים המלאים והסוף המשמח

(גודל טקסט)

את סוף השבוע האחרון סיימה משפחתו של יונתן כהן ממכבי תל אביב ברגע מרגש ועוצמתי במיוחד. מסתבר שלפני כשבועיים חוותה משפחתה של אשתו, רוני כהן אדרי, אירוע לא פשוט בכלל, כאשר אחותה הצעירה עברה אירוע מוחי בגיל 18, רגע אחרי שהתגייסה לצה"ל.

אתמול בחרה אשת הכדורגלן לשתף את אלפי העוקבים באינסטגרם בהשתלשלות האירועים המלחיצה, וכתבה: "בדיוק היום לפני שבועיים ההורים שלי קיבלו שיחת טלפון: 'אנחנו רואים ב-MRI אוטם בעורק במוח. זה אירוע מוחי, תגיעו בהול למיון'".

סוף טוב, הכל טוב. רוני אדרי ויונתן כהן
רוני אדרי ויונתן כהן | פרטי

"יולי אחותי הקטנה התגייסה לפני פחות מחודש. שבוע וחצי מתחילת הטירונות, היא התעוררה באמצע הלילה משותקת ברגל שמאל, יד שמאל וחצי פנים. טסנו לסורוקה ומשם המסע התחיל". את הדברים כתבה בת ה-26 על גבי תמונה של סעודת הודיה שהיא אירגנה לאחותה הצעירה והוסיפה: "ילדה בריאה בת 18 לא אמורה לקבל שבץ, לא אמורה לסיים את הטירונות שלה באישפוז במחלקת שבץ מוחי. פספסנו את פרק הזמן שבו אפשר לעשות צינתור והסבירו לנו שצריך שיקרה פה נס גדול". 

יונתן כהן, רוני אדרי | פרטי

ואכן, נס זה בדיוק מה שקרה לאחותה של רוני ועל כן החליטה לשתף את המקרה ברשת החברתית: "שעות וימים מורטי עצבים, כל יום שיפור קטן שמרגש כל אחד מאיתנו. ישתבח שמו לעד! אחותי חזרה ללכת ולהזיז את היד והפנים היפות האלה חזרו לעצמן. תודה לאל על הנס שקרה לנו. תודה על פרופורציות, תודה על ההבנה כמה כוח יש במשפחה. רק תשמור לי על הקיים כי כלום לא מובן מאיליו".

סוף טוב הכל טוב, יולי שבה הביתה ואנחנו נאחל לה ולכולם – בריאות.

הסעודה שאירגנה רוני
הסעודה שאירגנה רוני | מסך, אינסטגרם

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי