למי ערן זהבי נתן את החולצה שלו אחרי הצמד מול מכבי חיפה?

play ערן זהבי
ערן זהבי | ברני ארדוב
לוח הפלייאוף העליון: מכבי חיפה מול מכבי תל אביב במחזור אמצע השבוע 06:20

הכוכב, שהוביל את מכבי תל אביב ל-0:3 מהדהד על האלופה, יצא לחגוג את הניצחון המרשים ב"גואט" ברוטשילד ולא שכח להעניק מזכרת. וגם: הקופה, אוסקר גלוך והסטורי ששבר את הרשת. סיכום החגיגות

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הביסה אתמול (שני) 0:3 את מכבי חיפה שהגיעה לבלומפילד אחרי 11 ניצחונות רצופים, אך הפעם זה לא הספיק לירוקים מול ערן זהיו וחבריו שהפגינו דומיננטיות מוחלטת לאורך כל 90 הדקות. אחרי צמד שלו שהבטיח לצהובים את הניצחון, כולם כבר הבינו שגם בגיל 35, זהבי עדיין ווינר ענק. וכיאה למנצחים אחרי משחק כל כך חשוב, צריך לחגוג את הרגע כמו שצריך.

החצי השני של כוכבה של מכבי, שי זהבי, הגיעה לאיצטדיון מלווה במשפחות ובחברים הקרובים שהעבירו את החגיגות מבלומפילד ישירות למועדון ה'גואט' ברוטשילד.

הזוכה המאושר
הזוכה המאושר | מסך, אינסטגרם

משפחת זהבי כבר שנים מחזיקה בחברות קרובה עם כוכבי 'פריפריה אימפריה', מעצבת האופנה אוריה עזרן ובעלה בעל מותג האופנה לילדים 'באבלס', חיים נחום, שהיה אחראי על תיעוד הערב לרשתות החברתיות . החבורה המאושרת חגגה בסטייל עם בקבוקי אלכוהול באלפי שקלים וזוכה אחד בר מזל שסיים את הערב עם חולצת המשחק של זהבי.

הדי-ג'יי איב חכמון קיבל ממי שהפך לחברו את החולצה שאלפי אוהדים היו משלמים המון כדי לזכות ב, וכמובן שגם רקד איתה בערב שהוא בטוח לא יישכח.

עוד לקחו חלק בחגיגה הגדולה: אוסקר גלוך, שהצטלם עם נחום רגע לפני המעבר לקבוצת רד בול זלצבורג האוסטרית. "ככה נראה אדם לפני שמתעשר" כתב חברו הקרוב של זהבי על גלוך הצעיר שצפוי לחתום על חוזה ל-4 עונות תמורת 550 אלף יורו (לא כולל בונוסים) בעונה. גם שרן ייני ואבי זהבי נהנו באפטר פרטי המכביסטית כשאחיו של מכונת השערים חזה את התוצאה מראש כפי שחשף באינסטגרם שלו: "נגמר היום 0:3 וערן שם צמד".

זהבי חוגג ניצחון ומשחק גדול
זהבי חוגג ניצחון ומשחק גדול | מסך, אינסטגרם
גלוך וחברו הטוב של זהבי. הסטורי ששבר את הרשת
גלוך וחברו הטוב של זהבי. הסטורי ששבר את הרשת | מסך, אינסטגרם
עוד באותו נושא: ערן זהבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי