"היא לא עוצרת לרגע": שונית חמד בדרך לג'וב חדש ויוקרתי?

שונית חמד
שונית חמד | מסך, אינסטגרם

אשתו של חלוץ באר שבע ממשיכה בנסיקה שלה מאז שהשניים שבו לישראל. אחרי שהגיעה לתוכנית הבוקר של רשת 13, למדור נודע כי היא קיבלה הזמנה לאודישן מסקרן ואם היא תעבור, נזכה לראותה לא מעט

(גודל טקסט)

זוכרים שפעם הייתה סטיגמה שאשת כדורגלן היא הסלע האיתן של הגבר – מטפלת בילדים, דואגת למטלות הבית, לא עובדת ורק מבזבזת? אז זהו, שממש ממש לא. הזמנים השתנו ואמנם עדיין הנשים נשארו הלב של הבית אך רשימת נשות הכדורגלנים המצליחות, הקרייריסטיות והתותחיות שיש לנו בליגת העל – עולה על כל דמיון. אחת מהן, שאי אפשר להפסיק לשמוע עליה מאז ששבה לישראל בקיץ האחרון, היא שונית חמד. 

עם קהל שבוי באינסטגרם של 112 אלף עוקבים, מתוכם בעיקר נשים שמעריצות את האמא והאישה שהיא, בזכייניות הכי גדולות בטלוויזיה הישראלית הבינו את הפוטנציאל. למדור נודע כי החצי השני של תומר חמד נבחנה לתוכנית הריאליטי של קשת 12, "רוקדים עם כוכבים". בסביבתה של שונית הבהירו כי היא "לא עוצרת לרגע" ואנחנו מקווים שהמלהקים מבינים שיש להם זהב בידיים. בוא נגיד שיתאים בול שהיא תרקוד ברחבה בזמן שבעלה ייקבל יותר דקות ויבקיע שערים במדי באר שבע. 

האודישן של שונית קרה במקביל לג'וב החדש שלה ברשת 13, שם השבוע לראשונה לקחה חלק בפאנל תוכנית הבוקר המשודרגת עם גאולה אבן סער. זהו הג'וב הראשון של בת ה-35 בטלוויזיה, למרות שהייתה מתמודדת בולטת בעונה החמישית של "הישרדות", שם הכירה את הזוכה, אירית רחמים. השתיים שמרו על קשר הדוק במשך כל השנים שחלפו מאז, כולל 11 השנים של שונית ותומר מעבר לים וכיום חולקות יחד את הפאנל של תוכנית הבוקר. בקיצור, יש לכם כאן עסק עם כוכבת עולה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי