הווידוי המרגש של מירן בוזגלו: "חוסר אונים, רוצה לספוג במקומו את הבושה"

מירן בוזגלו
מירן בוזגלו | וואןפרוג׳קט

אשתו של מאור בוזגלו נשאלה על הבעיה בדיבור ממנה סובל בנה המתוק בן ה-5.5, ולא היססה לשתף את מאות אלפי העוקבים: "הוא מתבייש לדבר על זה. לפני יומיים הוא שאל אותי למה הוא לא מדבר טוב"

(גודל טקסט)

את השבוע האחרון הקדישו מאור ומירן בוזגלו לחגיגות יום הולדתו ה-35 של כדורגלן העבר, שהזמין את החברים הקרובים ואת המשפחות לחגוג ב"סטולרו", במסיבה מושקעת ומיוחדת, כשהדובדבן שבקצפת היה כשחתן השמחה הפגין יכולות מקצועיות ועלה לסשן בעמדת הדי-ג'יי. את הבוקר (חמישי) פתחה מירן בגילוי לב מרגש שהשאיר אתי העוקבות שלה עם דמעות בעיניים. 

הסטורי של מירן
הסטורי של מירן | מסך, אינסטגרם

מירן, לה כ-440 אלף עוקבים באינסטגרם, שיתפה בסטורי שאלה מאחת העוקבות, שביקשה לדעת "מדוע לא שולחים את לאיו לקלינאית תקשורת? הוא מדבר לא ברור". בן החמש וחצי הוא התאום הצעיר של הזוג המפורסם שמתקשה בהגיית חלק מהאותיות ואמא שלו, שמשתפת את החיים שלה, של מאור ושל הילדים ברשת החברתית, ממש לא היססה להגיב. "כבר מעל שנה שאנחנו אצל קלינאית תקשורת. אמנם יש שיפור אבל עדיין לא מדבר מובן", סיפרה מירן והסבירה: "הוא מחליף בין האותיות ק ו-ת, ה-ל לא מודגשת וגם ה-ש לא מספיק". 

מודה לעוקבות. בוזגלו
מודה לעוקבות. בוזגלו | מסך, אינסטגרם

מירן פתחה את הלב ושיתפה שההתמודדות עם הנושא לא פשוטה: "באיזה חוסר אונים אני נמצאת – רוצה לעזור לו, לספוג במקומו את הבושה כשלא מבינים אותו, ולא רוצה לחשוב מה קורה כשאני לא נמצאת לידו. הוא מבין, ומתבייש לדבר על זה. שאל אותי לפני יומיים 'אמא, למה אני לא מדבר טוב?' זה כבר מפריע לו ממש. הילד הכי רגיש שלי, אין לב כזה בעולם. לא יכולה לחשוב איך אגיב בסיטואציה אם יצחקו עליו לידי". מירן ביקשה מהעוקבות לייעץ לה מה לעשות וקיבלה מטר של תגובות מעודדות ונרגשות לאור השיתוף האינטימי שלה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי