וונדה נארה מנהלת רומן עם כדורגלן ששיחק עם מאורו איקרדי?

וונדה נארה
וונדה נארה | מסך, אינסטגרם

על פי השמועות, השניים נפגשו בשבוע שעבר בערב הסעודית, אך אשתו של השחקן מיהרה להכחיש ותקפה את הזוג הארגנטינאי: "הם חיים מכותרות ורכילות, אפילו קפה לא היינו יושבים לשתות איתם"

(גודל טקסט)

בזמן שמאורו איקרדי חסם לגרושתו וונדה נארה את כרטיסי האשראי וכשהם מנהלים קרב משמורת על שתי בנותם, שמה של אשת הכדורגלן הפרובוקטיבית נקשר עם שחקנה של ספרטק מוסקבה, קייטה באלדה. השמועות מספרות שמי שחלק את חדר ההלבשה בעבר עם איקרדי באינטר ו-וונדה נפגשו בערב הסעודית בשבוע שעבר ומאז הדיווחים זורמים בקצב מסחרר.

הסנגלי ואשתי הגיבו על השמועות שהוא "החדש" בחייה של הארגנטינאית ואמרו שהם לא רוצים שום קשר עם "הזוג 'המעוות הזה". אשתו סימונה אמרה בראיון לעיתונאי חואן אטצ'גויין: "הם חיים מכותרות, מדובר בזוג שחי בצורה מעוותת, טיפשים כמו ילדים. לא רוצים שהשם שלנו יהיה קשור לשלהם. אפילו קפה לא היינו שותים איתם. בעלי כדורגלן ולא כוכב של מדורי הרכילות אז שהשם שלו לא יהיה מוצג לצד זה של לאיקרדי ואשתו בבקשה". 

גם הכדורגלן בן ה-27 מיהר להוציא את עצמו מהמשוואה והוסיף: "היום זה השם שלי, מחר זה יהיה אולי השם של מישהו אחר. איך אפשר בכלל להגיד דבר כזה? הדבר היחיד היה שהיינו חברים לקבוצה ובילינו בכמה אירועים יחד, השחקנים והנשים".

במקביל להכחשות של באלדה ואשתו, וונדה הודתה בפני 16 מיליון העוקבים שלה שאין לה חבר כרגע. "שואלים אותי את זה הרבה ולא, אין לי כרגע חבר חדש". המדור מהמר שהמצב הזה לא יחזיק עוד הרבה זמן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי