אשתו של כוכב נבחרת ישראל המליצה: "הם חששו להגיע בגלל המצב הביטחוני"

ברוכים הבאים לישראל!
ברוכים הבאים לישראל! | מסך, אינסטגרם

לצד אשתו ושני ילדיו, רכש חדש ומסקרן נחת בארץ הקודש, לאחר שהייתה מי שדאגה להרגיע: "כל מה שתצרכו, אל תהססו לבקש". לירון שרון עורכת לכם היכרות עם הזוג החדש והנוצץ של ליגת העל

(גודל טקסט)

מיאמור, איטס מיגל! תגידו ברוך הבא לשוערה החדש של בית"ר ירושלים, מיגל סילבה הפורטוגלי בן ה-27 שנחת בישראל אחרי שחתם בקבוצה מהבירה לחצי שנה עם אופציה לעונה נוספת. מי שיגיעו איתו לישראל הם המשפחה שלו, אשתו אנה פריטאס ושני ילדיהם קמילה וברנרדו. "10 שנים ושני ילדים וכל מה שאני יכול להגיד זה שאני גאה על הדרך שלנו", כתב השוער לאהובתו באינסטגרם בחודש ספטמבר האחרון אז הם חגגו עשור של אהבה.

זוג חדש בבירת ישראל
זוג חדש בבירת ישראל | מסך, אינסטגרם

וגם אחרי כל כך הרבה שנים של זוגיות, חתונה, משפחה וילדים, הכדורגלן הצעיר נראה מאוהב עד הגג באשתו שנמצאת לצידו לאורך כל הקריירה המקצועית שלו ודואגת "כל כך טוב לילדים שלנו", כפי שהשוויץ בגאווה בפני אלפי העוקבים שלו.

אתמול צילם סילבה סרטון במיוחד עבור אוהדי בית"ר בו ציין שהוא מתרגש לקראת הדרך החדשה שלו במועדון. מי שהייתה בין המגיבים הראשונים היא אשת כדורגלן וותיקה ואהובה מאד בליגת העל, העיתונאית טניה ויטור, אשתו, מיגל ויטור מהפועל באר שבע. "ברוכים הבא לישראל ובהצלחה. כל מה שתצטרכו, אל תהססו לבקש", כתבה לזוג הצעיר. 

מיגל סילבה בנתב"ג עם צעיף של בית"ר
מיגל סילבה בנתב"ג עם צעיף של בית"ר | בית"ר ירושלים

המדור מיהר לפנות לשאול את טניה, החצי השני של הכדורגלן שהתאזרח, שמתפעלת בעצמה קריירה בעוד היא מנצחת על ארבעה ילדים בצורה מעוררת השתאות. אשת הכדורגלן סיפרה שסילבה ואשתו חששו להגיע לארץ הקודש בשל המצב הביטחוני ושהיא המליצה: "הם מאד פחדו להגיע, אני אוהבת לקבל אנשים חדשים וזה מאד חשוב כשאתה רחוק מהבית".

ההיכרות עם השוער הפורטוגלי מגיעה אחרי שבעבר יצא לה לראיין אותו מתוקף תפקידה כעיתונאית ספורט. אנחנו נאחל לכדורגלן ומשפחתו בהצלחה בדרך החדשה ונקווה לימים יהרבה יותר שקטים ורגועים מבחינה בטחונית. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי