"לא מובן מאליו שאני בחיים": אשת הכדורגלן חשפה כי ראתה את המוות

אליס קמפלו
אליס קמפלו | מסך, אינסטגרם

בריאיון נדיר שהעניקה, סיפרה על הסיבוכים הקשים לאחר לידת הבת הראשונה שלהם שכמעט ועלו לה בחייה: "יש לי בראש את התמונה עם כמות הדם המטורפת". ליירון שרון עם הפרטים המלאים ורגעי הדרמה

(גודל טקסט)

אשתו של אלברו מוראטה מאתלטיקו מדריד התראיינה לתוכנית הטלוויזיה 'וריסימו' בערוץ 5 של הטלוויזיה האיטלקית וחשפה שכמעט מתה בלידת בתם הרביעית. סך הכל 20 יום חלפו מאז שאליס ילדה את בלה, בת ראשונה אחרי שלושה בנים ובריאיון תיארה סיבוכים קשים במהלך הלידה. היא סיפרה שאושפזה ביחידה לטיפול נמרץ, שם קבעו כי נשקפת סכנה ממשית לחייה.

המשפיענית בעלת 3.2 מיליון העוקבים באינסטגרם אמרה: "הכל התנהל לפי התוכנית – ב-9 בינואר בלה מוראטה נולדה בניתוח קיסרי, כמתוכנן. היא הגיעה והייתה מושלמת", היא נזכרה והוסיפה "ואז, ללא אזהרה, החלו סיבוכים. לפתע, כשהתינוקת בידיים שלי, התחלתי להרגיש רע. יש לי בראש את התמונה של הרמת הסדין וכמות הדם המטורפת שראיתי". זמן קצר לאחר מכן, היא איבדה את הכרתה והתעוררה כעבור 12 שעות בטיפול נמרץ.

"ביליתי חצי יום בחדר הניתוח, שם עשו לי החיאה ונתנו לי 17 מנות של עירויי דם", הוסיפה אשתו של מוראטה. למרבה המזל הרופאים עלו על הבעיה והשתילו מעין בלון ברחם כדי לעצור את הדימום. הם חיכו עד 12:00 למחרת. אם לא הייתי מפסיקה לדמם, הם היו צריכים להסיר את הרחם שלי, אחרת, הייתי מתה", חשפה וצימררה את הקהל באולפן. כל מה שחשבה עליו ברגעים האלו היו שלושת ילדיה ובעלה, והיא מודה לאלוהים ששמר עליה כי זה פשוט "לא מובן מאיליו שאני כאן", סיכמה בהתרגשות גדולה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי