Sport1 Banner

"אהבל, מה זה מוקי? שם של כלב": אייל גולן במתקפה חזיתית

שייע פייגנבוים, אייל גולן | צילום מסך: "גולסטאר"

במהלך צילומי הגמר של תוכנית הדוקו-ריאליטי, ווכוח על כר הדשא בין שני הזמרים המובילים הסלים לריב מכוער וירידה לפסים אישיים ונמוכים

(גודל טקסט)

אחרי הדרמה הענקית והדחתו של שייע פייגנבוים מ"גולסטאר", חברי הנבחרת פנו לזמר אייל גולן וביקשו שיפעל להחזרתו של המאמן האגדי לגמר הגדול. כזכור, העונה הנוכחית כללה ריבים ופיצוצים רבים בין המתמודדים, אך כעת מסתמן כי נשבר שיא חדש בתוכנית, זאת לאחר שנודע כי הבלאגן גלש לעמדת המאמן ולגולן עצמו. ל-"ערב טוב עם גיא פינס" דלף קטע מצילומי הגמר בחו"ל, כאשר בחשבון האינסטגרם של תוכנית הבידור ניתן לצפות בהתלקחות הריב בין אלירז שדה ואייל גולן לבין מוקי.

"למה מה הוא בעט בו בכוונה?" שאל גולן את מוקי, שהאשים בתגובה את אלירז שדה בכך שעשה פאול על חברו לקבוצה ג'ובאני רוסו. בקטע המדובר, שדה פונה למוקי ואומר, בין היתר, את הדברים הבאים: "אפשר לקבל יחס גם בדברים טובים בחיים, תנסה, מבטיח שזה יעזור לך, יש כאלה דברים". מוקי, בלהט הרגע, השיב: "קח את ההמלצות שלך…דחוף אותן לתחת, המלצות לחיים, מחנך דגול, לך קיבינימט". מפה הריב הסלים כשגם המאמן בתוכנית ומי שהיה נשוי בעברו לאילנית לוי, אשתו הנוכחית של אלירז, התערב ותקף את הקולגה מעולם המוזיקה.

"מה הוא בעט בו בכוונה?" שאל גולן את מוקי. "מרחם עליך, אני אתפלל עליך בלילה", הוסיף אלירז וסיכם את תחושותיו בראיון אל מול המצלמה: "רק אנשים חולים עם לב רע יכולים להפיל עליי שאני עשיתי לג'ובאני בכוונה כדי לפצוע אותו. תגיד, אתם חולים? מה יש לכם?". גם גולן לא הצליח לשמור על איפוק: "סתום מארץ הסתומים, בחיים לא ראיתי אהבל כזה. אין פלא שהוא (מוקי) שר 'ילד של אבא' וזה השיר היחיד שהוא עשה בחיים. לא ראיתי דבר כזה. מה זה מוקי? שם של כלב". כוכב הזמר הים תיכוני הוסיף: "איחרתי לכדור, פגעתי לו ברגל – מכאן עד בכוונה?". "אני לא רוצה להגיד לכם מה אני חושב עליכם כרגע", סיכם אלירז את התחושות. 

מחברת HOT בחרו שלא להגיב למקרה, תגובתם תובא כשתתקבל. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי