כוכב הכדורגל "נתפס" על ידי העוקבים: האם זוגתו שוב נבגדת?

קתרין הארדינג | אינסטגרם

קתרין הארדינג הייתה צמודה לכוכב הוליוודי שעל פי הפרסומים בגד בה לאחר שהם הביאו בת לעולם, אבל האם הסיפור חוזר על עצמו גם עתה כשהיא בזוגיות עם הרכש הטרי של ארסנל? לפחות כלפי חוץ נראה שהיא סולחת לו

(גודל טקסט)

רגע לפני סגירת חלון ההעברות של ינואר ואחרי חמש שנים, ז'ורז'יניו הברזילאי עזב את צ'לסי והצטרף ליריבה העירונית ארסנל. אתמול (שלישי) חתם הקשר אצל התותחנים עד יוני 2024 עם אופציה להארכה והוא יביא איתו לקצה השני של לונדון את החברה הלוהטת שלו, קתרין הארדינג.

הזמרת האירית החלה לצאת עם הכדורגלן בתחילת 2020, אך לפני שהחל הקשר הרומנטי ביניהם היא הייתה צמודה חזק לשחקן ההוליוודי ג'וד לאו. הארדינג ולאו אפילו הביאו בת משותפת לעולם, אבל מעולם לא התחתנו והשמועות מספרות שהיא עזבה אותו מיד כשגילתה שהוא בוגד בה.

אלא שהצרות, מסתבר, מגיעות בצרורות בהיבט הזה כשאתה עשיר ומפורסם. לאחרונה גולשים "תפסו" גם את בן הזוג הנוכחי שלה בצעד תמוה לחלוטין. ז'ורז'יניו, כך נחשף, פתח פרופיל באפליקציית "ריה" – סוג של טינדר למפורסמים. החשבון באפליקציית ההיכרויות קושר ישירות לחשבון האינסטגרם הרשמי שלו שאחריו עוקבים 3.3 מיליון עוקבים והוא בחר לשתף שם שלל תמונות שלו במדי צ'לסי ונבחרת איטליה.

למרות זאת, נראה שבת הזוג שלו סלחה לו, מאחר שהם מציגים זוגיות פוטוגנית במיוחד, לפחות ברשתות החברתיות. הכדורגלן והזמרת הספיקו אף להרחיב את התא המשפחתי והביאו בן לעולם, על אף שטרם חגגו יחד שלוש שניות זוגיות. לאחר החתימה במועדון החדש פירגנה קתרין לחצי השני שלה כשכתבה: "איזה פרק אהובי, כל כך גאה בכל מה שאתה משיג. עכשיו הפרק החדש בחיים שלנו יותר מרגש ויותר מרגש, אוהבת אותך". מקווים שהדרך החדשה שלו במועדון היריב תהיה מוצלחת ובעיקר אנו במדור מקווים שהוא סגר את החשבון באפליקציית ההיכרויות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי