"לחץ, דפיקות לב ורעידות": מירן בוזגלו בוידוי אישי בעקבות גל הטרור

מירן בוזגלו | אינסטגרם

אשתו של מאור חשפה את התחושות הקשות שפקדו אותה במהלך ביקור בירושלים והוסיפה: "לא הגיוני לחיות בפחד כזה במדינה שלנו"

(גודל טקסט)

הפיגוע הנוראי שהתרחש בליל שישי בסוף השבוע האחרון, ובו נרצחו 7 אזרחים לאחר מסע ירי בידי מחבל בשכונת נווה יעקב שבירושלים, גרם לסערה וטלטלה בכל רחבי המדינה. בתגובה לכך, הרשת געשה כשגם נשות הכדורגלנים הביעו את דעתן על המצב. שי זהבי, רוני אדרי, מאי ורד, ליז שכטר הן רק חלק מן הנשים אשר שיתפו את התחושות הקשות לאחר המקרה, כשבראשן מירן בוזגלו. כוכבת "הבוזגלוס" פתחה את הלב היום (רביעי) מול מאות אלפי העוקבים שלה, וסיפרה שהפחד והחרדה לא עוזבים אותה גם כאשר היא מנסה לנהל את שגרת היום יום שלה. 

אשת הכדורגלן בדימוס, אשר מחזיקה בחשבון אינסטגרם עם לא פחות מ-440 אלף העוקבים, העלתה סטורי מהנסיעה לעיר הבירה וסיפרה מה עבר עליה באותם הרגעים: "הייתה לנו פגישה דחופה בירושלים, מודה שחששתי ממש לנסוע – ישר עברתי למצב 'דריכות'. מירן המשיכה לתאר את השתלשלות העניינים: "הווייז הוביל אותנו לתוך שכונה. אחר כך אמרו שלא מסוכן שם, אבל עדיין, הגוף בלי התראה מוקדמת ישר מגיב – לחץ, דפיקות לב ורעידות. רק חיכיתי כבר לצאת מהאזור".  

למרות השעות הנוספות שיש לה בתור מתרגלת יוגה והחיבור הטבעי לגוף ולנפש, המצב הביטחוני הנפיץ שיש בארצנו נותן את אותותיו על משפיענית הרשת באופן שמפריע לה לקיים שגרת חיים נורמלית. מירן שיתפה את תחושותיה ופרסמה את הדברים הבאים: "לא הגיוני לחיות בפחד כזה בתוך המדינה שלנו, פשוט הזייה!". הפוסט זכה למאות תגובות בנושא מצד קהל עוקבים גדול שמודאג, בדיוק כמוה, לעתיד שלנו כאזרחי מדינת ישראל בשנת 2023. מתי יבוא השינוי, האם הוא אכן יגיע ונוכל לחיות במדינה שלנו בלי פחד? הלוואי והיו לנו תשובות לשאלות האלו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי