לאוהד בוזגלו נמאס: "כל אישה שאני מכיר כמעט עברה הטרדה מינית או אונס"

אוהד בוזגלו | עומר שפירא

כוכב הריאליטי שיתף כי הוא נחשף באופן קבוע לסיפורי הטרדות מיניות של ידידותיו, וקורא לכל בחורה שנפגעה להתלונן למרות הקשיים הנלווים

(גודל טקסט)

אתם רגילים לשמוע על אוהד בוזגלו בעיקר בהקשר הזוגי. כזכור, כוכב הריאלטי הודה כי התאהב בו זמנית בשתי נשים, אלכסה סוטניקובה ומריה נקרסוב, חווה פרידות מתוקשרות וטס לאחרונה לאיסטנבול עם שתי בחורות בלונדיניות מרוסיה אשר נכנסו לחייו. כעת, בוזגלו פועל לעזור ולתמוך במאבק מול האלימות וההטרדות כנגד נשים. כדורגלן העבר ומאמן הכדורגל כתב בפני 374 אלף העוקבים שלו באינסטגרם: "בעולם שאנחנו חיים פשוט מפחיד להיות אישה! כבר מפחדים להביא בנות לעולם בגלל מה שנשים עוברות במהלך חייהן".

בוגר "הישרדות VIP" הדגיש את דבריו בפוסט החשוב, כדי שאף אחד לא יפספס את המסר: "כל אישה שאני מכיר כמעט עברה הטרדה מינית בחייה או אונס!! מפחיד לאישה להסתובב לבד! מסוכן לאישה להסתובב לבד". בוזגלו, בדאגה ובחוסר הבנה כיצד אפשר בכלל להתייחס לנשים בצורה כזאת, הוסיף: "אני, כגבר שמזוהה עם נשים כל חיי, לא מצליח להבין איך בכלל הז** מצליח להתרומם בכלל כשמשיגים משהו בכוח. יש יותר כיף ו/או יותר טפיחה לאגו ו/או רומנטי מלגרום לאישה לרצות אותך ולגרום לאישה לבחור בך מרצונה?".

האח הבכור למשפחת בוזגלו הסביר שהסיבה לסטורי המעורר היא העובדה שיש לו ידידות שחוו על בשרן הטרדות והוא מעודד אותן לגשת ולהתלונן: "אני מנסה לגרום לידידות שלי להתלונן במשטרה והן לא מוכנות להתעסק בזה ולחזור לרגעים המבעיתים שעברו – טראומה לכל החיים ששורפת, שורטת ומורידה את האמון בכל הגברים בכלל לצערי". בוזגלו סיכם בכעס: "בחורות שמתלוננות נחשפות לרדיפה והכפשות ובגלל זה הן מפחדות בצדק לפתוח את הפצעים של הטראומה, ואז החלאת אדם נשאר חופשי ופוגע בעוד נשים! תתעוררו כבר, אנשים, קיבינימט!".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי