"היה לו פוטנציאל לשחק בליגת העל": הכירו את "הכדורגלן" של מאייה קיי

מאייה קיי
מאייה קיי | מסך, אינסטגרם

אחרי השמועות שהופצו בעבר וטענו שיש משהו בינה לבין ירדן שועה, הדוגמנית שמככבת ב"הישרדות" נשארה בעולם הכדורגל כשהכירה את טל מורד - האיש הכי חזק על האי - שהיה יכול בעצמו להפוך לכדורגלן

(גודל טקסט)

את ההדחה בפרק ששודר אתמול (שבת) במסגרת "הישרדות", הצליח לשרוד הדוגמנית הצעירה מאיה קיי שבולטת בעונה הנוכחית בזכות האופי החזק שלה והבגרות שהיא מגלה על האי.

את השם של קיי בת ה-20 חובבי הכדורגל ודאי זוכרים לאחר שנקשרה בערר לירדן שועה כשזה עוד שיחק במדיה של מכבי חיפה, אך אם תשאלו אותה, היא תספר שלא היה בינה לבינו כלום, למעט תקופה שבה הם בילו באותה חבורה. כעת, מסתבר שבן הזוג החדש של קיי, טל מורד שמככב בעונה הנוכחית של הישרדות, גדל במגרש הכדורגל ויכול היה לפוך לכדורגלן מקצועי.

מאיה קיי וטל מורד
מאיה קיי וטל מורד | מסך, אינסטגרם

מאיה הכירה את טל מורד, החצי השני שלה, על האי לאחר פלירטוטים רבים והתאהבות שהחלה עוד כשהיו בשבטים נפרדים. כיום הם זוג, והוא נחשב לאחת הדמויות הדומיננטיות בעונה של הריאליטי של רשת 13, וכבר הספיק לקטוף קמפיינים בדומה לבת הזוג שלו ולדגמן.

בימים אלו "ברבי וקן" מבלים יחד בחופשה רומנטית ואקסטרה פוטוגנית בתאילנד כשיחד יש להם קהל ענק של למעלה מחצי מיליון עוקבים. מסתבר שבן ה-21 יכול היה בקלות למצוא את עצמו כאחד מכוכבי ליגת העל אם לא היה פורש אי שם בנערים א'. מורד היה מגיע כל יום מטבריה לקריית שמונה באוטובוסים ולא היה מחמיץ אפילו אימון אחד. 

מאיה קיי
מאיה קיי | אינסטרם

השורד האהוב היה שחקן מאוד קבוצתי עם פוטנציאל גדול, ובקבוצה לא שכחו אותו עד היום. דורון שנפר, יו"ר מחלקת הנוער ודובר העירייה נזכר בכדורגלן הצעיר בימים שכיכב בקריית שמונה: "אני זוכר את טל מצוין. הוא היה מהמנהיגים בכל קבוצה שהגיע. היו לנו הרבה שיחות וכבר אז הבנתי שמדובר בבחור אינטיליגנט עם הרבה תובנות על החיים. אחרי שפרש, גם אח שלו הגיע לשחק אצלנו במועדון", סיפר שנפר והוסיף: "הוא שיחק בלם או מגן ואני מעריך שאם היה ממשיך לגילאי בוגרים היה לו פוטנציאל להגיע לרמות טובות ולהיות שחקן ליגת העל": 

מאיה קיי | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי