"ההורים שלך כנראה כשלו בחינוך": התגובה שהרתיחה את אשתו של דסה

אלי דסה, ירדן ארד | צילום מסך, אינסטגרם

מגן נבחרת ישראל ואשתו קיבלו כמות יוצאת דופן של פירגונים כשהודיעו לעולם שהם בהריון ראשון, אך עוקב אחד הגיב בצורה דוחה וירדן לא הצליחה להישאר אדישה: "אחנך את ילדיי לכבד כל אדם", כתבה

(גודל טקסט)

כשאלי וירדן דסה הודיעו לעולם שהם מצפים לתינוק, כמות הפירגון שקיבלו הייתה יוצאת דופן. "לא היינו יכולים לבקש מתנה טובה יותר לשנת 2023", כתב הכדורגלן בן ה-30 ופירסם תמונה שהוא מחבק את אשתו ההריונית. כל כוכבי ליגת העל התרגשו ומיהרו לברך את הזוג הצעיר. בין כל האהבה, תגובה אחת גזענית לא נעלמה מעיניה של אשת הכדורגלן שלא נשארה חייבת.

הסטורי של ירדן דסה
הסטורי של ירדן דסה | מסך, אינסטגרם

בסוף השבוע האחרון ירדן החליטה לשתף בפני אלפי העוקבים שלה באינסטגרם צילום מסך של תגובה שהתווספה לפוסט שעלה כבר לפני חודש וחצי. אותו עוקב כתב: "איכס, ילד תערובת". ירדן פירסמה את התגובה וכתבה את מה שהרגישה באותם הרגעים: "מה שבטוח זה שאני אחנך את ילדיי לכבד כל אדם. ההורים שלך כנראה כשלו", הדגישה וחתמה: "אהבה זה בחינם". מסר חשוב כל כך בעידן הרשתות החברתיות, בו כל אחד מרשה לעצמו לכתוב דברים מבלי לחשוב על ההשלכות. 

ירדן ואלי דסה | מסך, אינסטגרם

השניים כזכור התחתנו בחודש מאי, עוד לפני המעבר לרוסיה, וצפויים להפוך להורים עוד לפני שיחגגו שנה של נישואים. את מין העובר הם טרפ חשפו, כך שתצטרכו להמתין בסבלנות. מה שבטוח, כפי שהמדור אמר עוד הרבה לפני שהתחתנו – דור ההמשך הולך להיות גרסה משודרגת של שילוב של גנים משובחים. שיעבור בקלות!

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי