"בחיים לא היה דבר כזה": הלילה המפחיד של משפחת לוזון

עוד תיקו. גיא לוזון מתוסכל | אודי ציטיאט

בתו של עמוס לוזון סיפקה הצצה למתרחש בקבוצת הוואטסאפ המשפחתית בעיצומה של רעידת האדמה שהורגשה בישראל. "כל הבית זז", כתב המאמן גיא. יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ: "טירוף"

(גודל טקסט)

מניין ההרוגים בטורקיה ובסוריה בעקבות רעידת האדמה ממשיך לעלות, והגיע ליותר מ-550 קורבנות ועוד אלפי פצועים. הרשויות מעריכות כי היקף הנפגעים יהיה גבוה בהרבה, מאחר שרבים לכודים מתחת להריסות המבנים. הרעש, שהכה באזור בשעות הבוקר המוקדמות ובשיאו של החורף, הורגש גם בישראל, בקפריסין ובלבנון ועד רצועת עזה וקהיר.

ז הייתה אחת מרעידות האדמה החזקות שנמדדו בעולם בשנים האחרונות והעזה ביותר באזורנו מאז 1939, כך שיש לא מעט תושבים ישראלים שדיווחו שהבית שלהם רעד ברמה שנאלצו לרוץ אל חדרי הביטחון. כך גם חשפה הסטייליסטית הכי מוכרת בליגת העל, אור לוזון, בתו של עמוס לוזון, שסיפקה הצצה לקבוצת הוואטסאפ המשפחתית בשעה שהתרחש הרעש.

הוואטסאפ המשפחת בשעות הקטנות של הלילה
הוואטסאפ המשפחת בשעות הקטנות של הלילה | מסך, אינסטגרם

משפיענית הרשת בעלת 122 אלף העוקבים סיפקה כאמור הצצה לקבוצת הוואטסאפ המשפחתית כששיתפה צילום מסך בחשבון האינסטגרם שלה, בו רואים את התגובות של בני המשפחה. יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ, כתב: "מטורף" אחרי שהרגישו את ביתם זז. אחיה של אור, תמיר לוזון, הוסיף: "וואו, איזה פחד!" ואילו מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון כתב גם הוא: "מה זה זז, בחיים לא היה דבר כזה". לעומתם, אור הבינה שהייתה רעידת אדמה רק כשהתעוררה הבוקר.

"הלם. אני קמה מצליל של הודעה ורעידת האדמה לא העירה אותי. אני רואה עכשיו את כל הסטוריז ואני בשוק". כתבה בת ה-28.

בהמשך, בעקבות סופת "ברברה", אור בילתה את הבוקר בבית והחליטה להשיב לשאלות העוקבים באינסטגרם וחשפה: "אני סובלת מהפרעות אכילה, אובחנתי כבר בגיל 20". מיס לוזון ירדה במשקל בשבועות האחרונים וכשנשאלה האם היו לה גם עליות בתהליך, כתבה: "הגעתי לרזון קיצוני שכלל בתי חולים שקילות וכו'. הפרעות אכילה זה לכל החיים, זה מתבטא אצלי גם באכילה רגשית שיכולה להתעורר ממשהו הכי קטן בעולם". רק בריאות לאור ולכל משפחת לוזון.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי