האקסית של קניה ווסט מוכנה לעשות דברים מאוד גסים כדי להיכנס לסופרבול

אמבר רוז | GettyImages, Presley Ann

הדוגמנית אמבר רוז לא רוצה לשלם 50 אלף דולר על כרטיס כדי לראות את קבוצתה האהובה פילדלפיה איגלס, וטענה כי היא מוכנה לבצע אקטים מיניים כדי לקבל כרטיס. מחיר ממוצע למשחק עומד כרגע על 9,000 דולר

(גודל טקסט)

חובבי הספורט בארצות הברית סופרים את השעות עד שסופרבול 2023 ייצא לדרך, ויפגיש הפעם את פילדלפיה עם קנזס סיטי.

מיותר לציין שכרטיסים למשחק כמעט אי אפשר להשיג, ואלה שכן מוצעים למכירה אצל הספסרים יקרים במיוחד. אז מה עושים? ובכן, אם זה תלוי באמבר רוז, המטרה מקדשת את האמצעים, והיא מוכנה לעשות פחות או יותר הכל כדי לראות מקרוב את קבוצתה האהובה.

רוז, דוגמנית שהיתה נשואה בעבר לוויז קאליפה ויצאה עם קניה ווסט, ניק קאנון ואחרים, נחשבת למעריצה שרופה של פילדלפיה איגלס. לאחרונה היא פנתה ל-23 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם, וכבתה: "היי, איזה תחת אני צריכה לאכול כדי להשיג כרטיסים לסופרבול?" אבל זה לא הכל, היא אף הוסיפה כי היא מוכנה להשתתף בתחרות אכילת… ובכן, איברים אינטימיים – הכל כדי לזכות בכרטיס לאירוע המבוקש ביותר בארצות הברית".

בריאיון קצר שהעניקה, סיפרה: "אני עדיין מחכה שהאיגלס יענו לי, אני ילידת העיר, אני צריכה להיות שם ולא רוצה לשלם 50 אלף דולר על כרטיס".

יש לציין שכרגע, הכרטיס הזול ביותר שניתן למצוא ברשת למשחק עומד על 6,000 דולר "בלבד", ולא על 50 אלף דולר. ובכל זאת – מדובר במחירים כמעט חסרי תקדים, כשרק סופרבול 2020 הביא איתו מחירי כרטיסים יקרים יותר (הזול ביותר היה אז 6,600 דולר).

לפי פורבס, המחיר הממוצע בו נמכר כרטיס לסופרבול עומד על 9,000 דולר. הכרטיס היקר ביותר שנמכר עד כה עמד על לא פחות מ-418 אלף דולר.

המשחק ייערך ב-12 בפברואר באצטדיון סטייט פארם בגלנדייל, אריזונה. קבוצה האהובה של אמבר רוז תחפש זכייה חמישית בתולדותיה, בעוד הצ'יפס יקוו להניף את הגביע בפעם הרביעית בתולדותיהם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי