1.5 מיליון יורו לעונה: הג'וב היוקרתי והנוצץ של וונדה נארה

וונדה נארה | אינסטגרם

לאחר שפוטרה מתפקידה כסוכנת על ידי האקס מאורו איקרדי, נארה מציגה שינוי מקצועי מסקרן ובעל השפעה ישירה על החלוץ הארגנטינאי

(גודל טקסט)

הסאגה בין חלוצה של גלאטסראי, מאורו איקרדי, לבין פרודתו וונדה נארה נמשכת כבר למעלה משנה. הכל החל לאחר שוונדה האשימה אותו בבגידה, ואחרי מספר ניסיונות מצידה היא לא הצליחה להתגבר על האמון שנשבר באופן סופי. השניים התפייסו ונפרדו מספר פעמים במהלך השנה האחרונה, אך הקש ששבר את גב הגמל היה בסוף חודש דצמבר האחרון. איקרדי השלים את המעבר לטורקיה, בעוד שוונדה החליטה שעבורה זה מספיק, היא "לא רוצה יותר" את מערכת היחסים ומאז הם נמצאים בהליך גירושין מסובך. 

כמובן שהם עדיין בקשר הדוק, בעיקר בגלל הילדים, אבל אקס אינטר החליט לסלק את אהובתו בעשור האחרון מכל שיתופי הפעולה העסקיים שהיו להם, ופיטר אותה מתפקידה כסוכנת האישית שלו. בתקשורת סביב העולם אף תהו האם יהיה לוונדה מה לאכול, לאחר שדווח כי הכדורגלן חסם את כל כרטיסי האשראי שלו ואפילו אסר עליה להשתמש במטוס הפרטי שלו, למרות שמדובר בסיוע גם עבור ילדיו. כאמור, רבים היו מודאגים כיצד וונדה תתפרנס ומה תעשה בהמשך הדרך, אך היא הראתה בבירור עד כמה היא בעלת תושייה. 

אשת הכדורגלן לשעבר שמה את הפרובוקציות בצד, ועם סכין בין השיניים השיגה לעצמה ג'וב אדיר: וונדה הולכת להיות המנחה החדשה של "מאסטר שף" ארגנטינה וצפויה להרוויח למעלה מ-1.5 מיליון יורו לעונה. בתחנת הטלוויזיה המקומית "Telefe" אוהבים ומאמינים בה, כאשר הפופולריות הרבה שצברה במהלך השנים בוודאי משחקת תפקיד מרכזי. רק באינסטגרם עוקבים אחריה לא פחות מ-16 מיליון איש, ולכן, בין היתר, היא נבחרה להגיש את התוכנית המאוד מצליחה. איקרדי האשים אותה על כך שהחליטה לעבור לבואנוס איירס עם הילדים, אבל עכשיו יש לה בהחלט סיבה מוצדקת. עם ג'וב חדש וצבע חדש בשיער, מינוס מאורו, נראה שוונדה יוצאת לדרך חדשה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי