התנועה המגונה של ריהאנה בסופרבול: שפשפה אצבעות במפשעה והריחה

ריהאנה במהלך הסופרבול | רויטרס

הזמרת הרתיחה רבים עם מחווה מוזרה בהמחצית, דונלד טראמפ הגיב: "המופע הגרוע אי פעם". וגם: ההטרלה של לברון, החגיגה של היורשת

(גודל טקסט)

ריהאנה גנבה את ההצגה הלילה (בין ראשון לשני) בסופרבול עם הופעת המחצית, שבה חשפה שהיא שוב בהיריון ו"שברה את הרשת", כדברי האמריקאים. הזמרת המצליחה בת ה-34 עלתה על פלטת פלדה גדולה שנישאה לגובה רב, ונראתה קולית כהרגלה, גם בגובה העצום, על אף שהיא בהיריון ונושאת את ילדה השני. כזכור, ריהאנה לא הופיעה מאז 2018, והפעם עשתה זאת בחינם, לאור החשיפה הגדולה, לעיני 192 מיליון איש.

עם זאת, רגע אחד הצליח לגרום לצופים לתהות מה בדיוק הם ראו הרגע – כאשר הזמרת הלוהטת אחזה במפשעה שלה, שפשפה את כף היד שלה באזור רגיש – ולא מכן הריחה את האצבעות שלה! "זה היה מופע נהדר, חוץ מהקטע שבו הייתי חייב לכסות את העיניים לילדים שלי", תיאר זאת התמציתיות אחד הגולשים".

הבמה המשוגעת

זנדאיה מעריצה את רירי

דונלד טראמפ פחות

מי שלא אהב את המופע היה נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, שכתב: "כישלון אפי: ריהאנה נתנה ללא ספק את מופע המחצית הכי גרוע בתולדות הסופרבול – וזה אחרי שהעליבה יותר מחצי אומה שלנו עם ההתנהגות המעליבה שלה. אותם דברים גם ל"סטייליסט" שלה". יש לציין שבעבר ריהאנה סירבה להופיע בסופרבול בגלל מדינות טראמפ (אותו כינתה "האיש הכי חולה באמריקה") ומחאת קולין קאפרניק.

עוד בסופרבול

לברון ג'יימס סופג שריקות בוז, ומגיב בהטרלה

לברון ג'יימס הגיע לסופרבול עם אשתו, וברגע שהוצג במסך הגדול שמע גם לא מעט שריקות בוז מהקהל באצטדיון באריזונה. ימים ספורים אחרי ששבר את שיא נקודות כל הזמנים, לברון הגיב בהטרלה לקהל, והציב על ראשו כתר דמיוני.

היורשת חוגגת את הניצחון

גרייסי האנט, בתו של הבעלים של קנזס סיטי צ'יפס, מי שעלתה לכותרות בשבועות האחרונים באמריקה, חגגה גם היא עם הגביע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי