אשתו של בכיר במכבי חיפה תוקפת: "השמאל זאת מחלת נפש, בחיי"

שחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

ליטל אלברמן לא הצליחה להישאר אדישה למחאה של האישה שהתפשטה בכותל. גם אשתו של שחקן מכבי תל אביב הגיבה לאקט המחאתי בירושלים

(גודל טקסט)

כאוס במדינת ישראל. ברחבי הארץ מתקיימות היום (שני) מחאות נגד תוכנית נתניהו-לוין לשינויים במערכת המשפט, בנוסף לשביתה במאות חברות וארגונים לאחר שאתמול התחוללה סערה בכותל המערבי בירושלים. אישה בת 35 הגיעה לרחבת הנשים ופשטה את בגדיה כשהיא נותרת בחזייה ותחתונים בלבד, ועל הרגל שלה כתובה המילה "ביבי", כנראה שבמחאה על כוונות ש"ס לחוקק את "חוק הצניעות" בכותל שירד בינתיים מסדר היום. 

ליטל אלברמן, אשתו של גל אלברמן, מנהלה המקצועי של מכבי חיפה, לא הייתה יכולה להישאר אדישה למחאה וכתבה בחשבון האינסטגרם שלה על גבי התמונה של אותה אישה בכותל: "השמאל היא מחלת נפש, בחיי". אשתו של כדורגלן העבר המוערך כבר הביעה בעבר את דעותיה הפוליטיות ואת אהדתה לראש ממשלת ישראל בינימין נתניהו, אך הפעם החליטה באופן נחרץ להביע את תחושותיה. בצד הצהוב, רוני אדרי כהן, אשתו של יונתן כהן, הגיבה גם היא לאותו תיעוד וכתבה לאותה אישה: "שלא תתקררי חיימי", והוסיפה פרצוף מקיא.

הסטורי של ליטל אלברמן
הסטורי של ליטל אלברמן | מסך, אינסטגרם

עוד שיתפה החצי השני של אלברמן בפני אלפי העוקבים שלה פוסט עם פייק ניוז בו חיילי צה"ל מואשמים שירו למוות בצעיר. פלסטיני "בירושלים הכבושה" וכתבה: "קראו איך הפלסטינים עושים חדשות מזויפות". ליטל אף הוסיפה סרטון של משפחתם של 2 הילדים שנרצחו בפיגוע בשכונת רמות, אשר מנחם פלאי, בן 8, ואחיו יעקב ישראל פלאי בן ה-6 והוסיפה פרצופים בוכים מכאב. עוד לא חודשיים בתוך 2023, פיגועים, מחאות, הפגנות ותחושה של כאוס גדול וחוסר וודאות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי