"שכבתי עם 4 שחקנים ב-7 ימים ואני גאה בזה"

בראנה אקילי | צילום: טיק טוק

"אין שחקן שלא רוצה בילוי לילי כזה": בראנה אקילי, כוכבת האונליפאנס הצעירה, הדהימה את הרשת עם סיפור פרובוקטיבי במיוחד, שקיבל תפנית מפתיעה בעלילה בזכות פרט אחד משמעותי

(גודל טקסט)

בראנה אקילי, כוכבת האונליפאנס, פלטפורמת המבוגרים שמשגעת את העולם, התפארה ששכבה עם ארבעה שחקני NFL בשבוע אחד. האמריקאית מתפארת בפומבי ששכבה עם ספורטאים רבים, ועכשיו היא הצהירה שבתוך שבעה ימים היא לקחה סכומי עתק מארבעה שחקני NFL, שלושה מהם חברים בצ'יפס של קנזס סיטי, שזכתה לפנות בוקר בגמר הסופרבול עם 35:38 משוגע על פילדלפיה איגלס.

כאורחת בתוכנית 'אנחנו במיאמי', בראנה חשפה סודות רבים מחדר המיטות שלה, ושמאוד "השתלם" לה לפגוש את כוכבי הפוטבול בזמן כל כך קצר. "מתי הרווחת הכי הרבה כסף?", נשאלה ע"י המראיין בתוכנית, והשיבה: "הייתי עם ארבעה שחקני NFL בשבוע אחד", גילתה כוכבת האונליפאנס והוסיפה: "בכנות, רציתי ליהנות והרווחתי שקית של כסף", הוסיפה. בראנה לא רצתה להזכיר שמות אך היא חשפה ששלושה מהם חברים לאותה הקבוצה- אלופת הסופרבול הטרייה. 

"אני לא אגיד שמות, אבל אין לי בעיה לספר מאילו קבוצות. אחד מפיטסבורג סטילרס, ושלושה, לדעתי, היו מהצ'יפס של קנזס סיטי", התגאתה הצעירה הפרובוקטיבית. "אין כמעט שחקן כדורגל או פוטבול שלא רוצה בילוי לילי כזה. הרבה מהם לא יודעים לחשוב עם הראש, אז הם יודעים להרוס את הקריירה והחיים שלהם", השיב המראיין לדבריה של בראנה. התגובות לראיון היו בעיקר ביקורת רשה שהופנתה כלפי הבחורה על כך "שמתפארת בכך ששכבה עם ארבעה שחקנים" , ושהיא "אחת מאותן נשים שיעשו הכל בשביל כסף. היא יודעת היטב איך 'לפתות' ספורטאי מפורסם, וברור שלא אכפת להם מה היא יכולה להציע להם ללילה אחד". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי